Een maand? Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze morgen gaat
aan de andere kant ze is al eerder een maand uit beeld geweest
Grote jongen hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja! Hij praat nu ook over zich zelf: "Wat snel! Matin wat snel!"
Zei Mexx ook al eens
Maar hij is wel ergens mee bezig.
Volgens mij kwam hij om een stukje papier vragen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat koken bij Eunice duurt altijd een eeuwigheid......accepteert ook geen adviezen of hulp: laat mij het duun op mijn manier.
Eiwit opkloppen in een houten "vieze kom" lijkt me geen goed idee.maar laat ze maar lekker aanmodderen,tijd zat. Bern is al een paar keer de keuken ingelopen om te kijken of meneer zijn eten al klaar is.
Moet ze gewoon in de frituur gooien en dat beslag maken zonder eiwitten. (Veel te duur)quote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit nog aardig wat bloemkool in de pan, succes Eunice
A little goes a long way met eiwitten.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze gewoon in de frituur gooien en dat beslag maken zonder eiwitten. (Veel te duur)
In de keuken?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij om een stukje papier vragen.
En ze hebben het over mosterd gehad.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
Vaak komt Bern de keuken binnen om te vragen hoe laat gaan we eten?
deze keer nietquote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken?
Echt he, voor zoveel manquote:Op zondag 5 maart 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Wat een geduld heeft Eunice met al die bloemkoolroosjes
Klopt, Rupi heeft het blok boven.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want papier heeft niemand anders in de loods behalve die 3 die in de keuken staan.
Er is inmiddels meer papier buiten dat kantoor dan etenquote:
Dat kruis was niet nat, maar de stof daar is donkerderquote:Op zondag 5 maart 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Als ik nu Mirthe in dat roze broekje zie moet ik aan dat natte kruis denken van dat gifje van @:5thencounter vanmiddag
Het zag er echt uit als een vlek het was niet met gladde randenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kruis was niet nat, maar de stof daar is donkerder
Ik dacht het eerder ook al.
Misschien wil hij bak papier 😉quote:Op zondag 5 maart 2023 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Want papier heeft niemand anders in de loods behalve die 3 die in de keuken staan.
Niet mauwen zei ze nog, gewoon etenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Pfff zegt Esther ze snapt waarom ze deze combinatie hebben gedaan.
Op zondag 5 maart 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:Nee hoor in de aanbieding 2 voor 4 euroquote:Op zondag 5 maart 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, voor zoveel man
Bloemkool is op het moment nog hartstikke duur ook
Echt jammer van die timingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ah jammer! Liggen ze de hele tijd te zeveren op dat bed, en net nu het interessant wordt doordat ze 'de opname' gevonden hebben worden ze geroepen voor het eten
Anyways, Babette en Wendy hebben Zoe gelukkig weten te overtuigen de opname niet weg te gooien
tis ook wel toeval dat nu net hun het weer ontdekkenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ah jammer! Liggen ze de hele tijd te zeveren op dat bed, en net nu het interessant wordt doordat ze 'de opname' gevonden hebben worden ze geroepen voor het eten
Anyways, Babette en Wendy hebben Zoe gelukkig weten te overtuigen de opname niet weg te gooien
Thnx! Waarom zou FEBO haar niet meer in beeld brengen denken jullie?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ze bij Jasper in bed heeft geslapen.
maw ze is te luiquote:Op zondag 5 maart 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft nog wel trek in bloemkool, maar ze vindt he awkward om naar de keuken te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |