Archie Gemmill van Leeds United. Dat de finale van de FA-cup en EC-cup verloor, tevens net geen landskampioen werd in één jaar. Ter waarschuwing voor Feijenoord.quote:
FOK! is doot.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
op naar het quincy promes topic @:kingroland
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger werden er nog regelmatig Woordle-scores gepost, maar ook dat mocht niet meer van jou.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met je rare Engelse termen.
Ik ook!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ga denk ik Chinees halen, zin in buikspek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfde maat. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gedaan. Verder nasi, saté en groenten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Reageer je nog ff in het Pele topic?
Lekker bezig!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Vanmiddag toch 30 kilometer gerend! @:tarado @:pisces29
Na hoeveel kilometer zou jij neergaan en geeneens meer kunnen nadenken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
30km rennen.
Vermoedelijk na 4. Omdat ik heel slecht ben in het verdelen van mijn krachten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na hoeveel kilometer zou jij neergaan en geeneens meer kunnen nadenken?
Op mentaliteit zou ik dan de 5km halen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk na 4. Omdat ik heel slecht ben in het verdelen van mijn krachten.
Ik wil zeggen dat dit de grootste lijdensweg is die ik ooit heb meegemaakt maar ik zat ook in de Kuip toen we met 0-1 verloren van de Graafschap dus toch wel vergelijkbaar, maar om je een idee te geven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
30km rennen.
Klinkt allemaal heel onverantwoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat dit de grootste lijdensweg is die ik ooit heb meegemaakt maar ik zat ook in de Kuip toen we met 0-1 verloren van de Graafschap dus toch wel vergelijkbaar, maar om je een idee te geven.
Was echt met hangende pootjes dit. Schijtcorona.
Met hardlopen denk je sowieso weinig na.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na hoeveel kilometer zou jij neergaan en geeneens meer kunnen nadenken?
Had ik dat ook maarquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met hardlopen denk je sowieso weinig na.
Ja, maar dat is het gevecht met je lichaam, geen gepieker over dagelijkse dingen. Ik bedoelde dit laatste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had ik dat ook maar
Zodra die endorfine kick is uitgewerkt gaan mij hersenen overuren draaien en één van de gedachten die toch wel langskomt is ‘waarom doe ik dit in vredesnaam, stop gewoon’.
Ach ja. Deze is eruit geknald
Netjes jezelf overbelast en naar de klote geholpenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het gevecht met je lichaam, geen gepieker over dagelijkse dingen. Ik bedoelde dit laatste.![]()
Netjes gedaan als je echt niet fit bent.
Oké, vrome Harry. Schenk jij er nog eentje in dan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes jezelf overbelast en naar de klote geholpen
Ga al heel de week naar de klote maar wel enkel en alleen omdat het mijn baan is en "moet".quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, vrome Harry. Schenk jij er nog eentje in dan.
Heb je dit weleens geprobeerd?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga al heel de week naar de klote maar wel enkel en alleen omdat het mijn baan is en "moet".
Netjes, jij haalt de Coolsingel wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Vanmiddag toch 30 kilometer gerend! @:tarado @:pisces29
Ik zeg dit niet snel maar voor alles is een eerste keer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je dit weleens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Jij gebruikt nogal veel energie met werken en dit leek me typisch iets waar wel veel energie inzit, misschien is het wel verrassend lekker.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet snel maar voor alles is een eerste keer.
De tyfus dit lijkt mij smerig
Ik zou het persoonlijk nog afmaken met een kloddertje mosterd en een vleugje chilipoeder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij gebruikt nogal veel energie met werken en dit leek me typisch iets waar wel veel energie inzit, misschien is het wel verrassend lekker.
zo eet JR zijn eiquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een M&M er bovenop.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk nog afmaken met een kloddertje mosterd en een vleugje chilipoeder.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok! is nu bij God @KingRolandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 622 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 418 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Omdat FOK! dood is @:Speedfight @:RamboDirk
Venus en Jupiter nog zien kussen van de week? Veel romantischer wordt het bij mij dit jaar niet meer.quote:
Gisteravond gezien, maar toen waren ze alweer wat van elkaar af.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Venus en Jupiter nog zien kussen van de week? Veel romantischer wordt het bij mij dit jaar niet meer.
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gisteravond gezien, maar toen waren ze alweer wat van elkaar af.
De aarde draait.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.
Forum moderator @onlogisch na het lezen van deze postquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De aarde draait.
Geen dank voor deze verheldering.
tip voor met onlo jr:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.
Oh heb er zelf gister nog gepost. Heel vreemd zeg 🧐quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Dood forum genot @:ggmm @:yvonne @:zipportal
Deze melding krijg ik ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
THICCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is geil @:rambodirk @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
FOK! is pas dood als jij FOK! bent vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 622 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 418 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Omdat FOK! dood is @:Speedfight @:RamboDirk
#freeluckassquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
FOK! is pas dood als jij FOK! bent vergeten![]()
Woordle 622 6/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 418 5/6
🟨🟩⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Sowwwww lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoveel vragen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Weekend, tijd voor leuke spelletjes!
[ twitter ]
Bij mij ook, en dat door zo'n kort fragmentje.quote:
Stukje BBW. @JR-Style-93quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een blind date?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik eet pas om half 8, heb dan een date@:pisces29 @:3rr0r
Zal ik nog even snel een kapsalon naar binnen werken nu? @:onlogisch
Zelf uitgekozen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik eet pas om half 8, heb dan een date@:pisces29 @:3rr0r
Zal ik nog even snel een kapsalon naar binnen werken nu? @:onlogisch
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.quote:
Oké leuk. Dat interesses wel of niet matchen is meer iets voor later. In het begin is het toch vooral vind je elkaar aantrekkelijk en is het gezellig. Althans, mijn mening.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.
Oh, ze kent je al, dan kan ze die knoflooksaus van je zeker wel hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.
Nouja ze is wel echt het type creatief en alternatief zeg maar, en ik ben dat nogal niet. Wel een knappe meid en nogal bijzondere gesprekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké leuk. Dat interesses wel of niet matchen is meer iets voor later. In het begin is het toch vooral vind je elkaar aantrekkelijk en is het gezellig. Althans, mijn mening.
Dat is in ieder geval een prima begin!quote:
Pyjama feestje, zijn we uitgenodigd?quote:
Je moet wel van de trap afduiken!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pyjama feestje, zijn we uitgenodigd?
Heb je geen XXL leuning waar we vanaf kunnen sliden?quote:
Alternatief kan ook schattig zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze is wel echt het type creatief en alternatief zeg maar, en ik ben dat nogal niet. Wel een knappe meid en nogal bijzondere gesprekken
Ze is ook wat gewend met drinken of weet op tijd te matigen. Als je Caland wil bijbenen lig je denk ik binnen de korste keren te kotsen denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een prima begin!
Ik heb me gruwelijk moeten inhoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze is ook wat gewend met drinken of weet op tijd te matigen. Als je Caland wil bijbenen lig je denk ik binnen de korste keren te kotsen denk ik.
Daarna ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Je wil ook niet overkomen als een alcoholist op je eerste date.
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @Drizzt_DoUrden gaat dit lastig worden.quote:
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @:Drizzt_Dourden gaat dit lastig worden.
Ik wilde dit niet hardop zeggen, maar ik dacht het zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me ook eens aanmelden op tinder. Al veel te lang niet geneukt.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.
Is goed Florisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen, gieren, brullen in de commants.
Was leuk, dit keer geen nachtwerk gemaakt. Uurtje of 1 ofzo.quote:
Wat @Sked eigenlijk wil vragen. Geneukt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Was leuk, dit keer geen nachtwerk gemaakt. Uurtje of 1 ofzo.
Nee. Kutwijfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat @:Sked eigenlijk wil vragen. Geneukt?
Zeker, de laatste 20 minuten en het Twitter account van @mijnfcdenbosch waren prachtig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je nog genoten van PEC Zwolle tegen dat racistische bolwerk gisteren @:Scrummie ?
Met je nichtje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Zo naar de bios genot.
Fien & Teun gaan kamperen
Van harte gefeliciteerd. De kids nu aan de patat of mag dat heden ten dage niet meer?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Kampioen geworden vandaag@:Lange_Lans @:Caland @:Maxi-mus
Slechtste 2e helft ooit gezien. Zal de spanning naar het einde zijn geweest.
3-1 gewonnen, openingstreffer van Jr.
Oh, en mocht je mijn wedstrijdverslag van onze wedstrijd tegen Feyenoord nog niet gelezen hebben @:lange_lans :
onlogisch in VBL / [VBL SC #8217] RIP Ma Kluivert
Thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. De kids nu aan de patat of mag dat heden ten dage niet meer?
Heb jij nog kampioensspanning ervaren?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en mocht je mijn wedstrijdverslag van onze wedstrijd tegen Feyenoord nog niet gelezen hebben @:lange_lans :
Hele week mee bezig geweest, slecht geslapen.Natuurlijk niet. Een beetje coach is daarop voorbereid.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hele week mee bezig geweest, slecht geslapen.Natuurlijk niet. Een beetje coach is daarop voorbereid.
Geen kipkorns in die regionen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Met een frikandel natuurlijk.
Ik heb nu drie keer iets getypt en weer gewist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.
Wat moet er van je hart?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu drie keer iets getypt en weer gewist.
Niks, anders stond het er al.quote:
Nee, @Sked is zo aardig dat ik besloot dat m’n grap niet zo grappig was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Sked en forumgebruikster @:Pisces29 vliegen elkaar in de haren
Gefeliciteerd maat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Moslimclubs meestalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is er een regio waar ze die snack serieus nemen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @:Drizzt_Dourden gaat dit lastig worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde dit niet hardop zeggen, maar ik dacht het zeker!
Zeker! Maar je zult begrijpen dat ik toch niet lekker zat daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweest
Wat had je besteld? Mixed grill hoop ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker! Maar je zult begrijpen dat ik toch niet lekker zat daar.
Vandaag ga ik voor kippensoep en een broodje kroket (met mosterd natuurlijk).
Ik kan dagen niet eten door dit incident.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweest
Precies!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Mixed grill hoop ik?
Leuk stel is dat wel vind ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Sked en forumgebruikster @:Pisces29 vliegen elkaar in de haren
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat dacht je? Ik schrijf er maar meteen een essay over?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.
Toen maar spaghetti gemaakt.
IJskoud.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik schrijf er maar meteen een essay over?
Absurd dat er nergens boerenkool te vinden was. Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.
Goed zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, ik erger me nu al aan die act met deen hou er direct mee op.
Ik haat koken vanwege het te lang duren. Jij spant wel de kroon.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://youtube.com/@retrofoot1043quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat koken vanwege het te lang duren. Jij spant wel de kroon.
Oe spannend. Straks eens kijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/@:retrofoot1043
Dit lijkt mij wel een YouTube kanaal voor jou. Van
Tot Ronaldo.
Proficiat. Zelf opeisen wel hè. Bij jeugdvoetbal is niets belangrijker dan de trainer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Dat probleem heb ik dus ookquote:
Geniet ervan! Ik eet schnitzel vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Wit broodje met weinig beleg. Krijg het er net in. Daarom trusten en enjoy Max en de rest.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snap ik, is niet te vretenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wit broodje met weinig beleg. Krijg het er net in. Daarom trusten en enjoy Max en de rest.
Mooi fragment! Het was wel een perfecte kopbal, nu alleen nog in het juiste doel.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik raak hier allemaal heel erg verward van.
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
kbr maatquote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voel je jezelf anders, nu je kampioenentrainer bent?quote:
"Dit is een wat beter schot maar dan wel op de verkeerde plek"quote:Op zondag 5 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Niet verkeerd toch, m'n oudste broer was fan dus genoeg gehoord, hij draaide heroes grijsquote:Op maandag 6 maart 2023 08:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoi tarado
wat vind jij van david bowie zijn muziek?
ik kwam Space Oddity tegen netquote:Op maandag 6 maart 2023 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch, m'n oudste broer was fan dus genoeg gehoord, hij draaide heroes grijs, ook naar een concert geweest in de kuip in de jaren 80, uit de reeks opa vertelt
niet gekliktquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kwam Space Oddity tegen net
een van de eerste nummers die ik thuis hoorde waar ik echt geobsedeerd door was, mijn moeder luisterde het veel
bowiegod
Bruine bol, rosbief, kaas.quote:
Waarom tag je knetter?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:00 schreef Caland het volgende:
The last of us, laatste aflevering
7.6/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum zie review
Ik schat jou iets hoger in.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik Dennis Schouten ben of zo
Komen wel uit dezelfde regioquote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik schat jou iets hoger in.
Maar niet te veel.
Volgende week is pas de laatste aflevering.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:00 schreef Caland het volgende:
The last of us, laatste aflevering
7.6/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum zie review
Verdomme nu heb ik hier ook zin in.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarmaschotel #viesdik
N1ek-godquote:
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil je een like geven voor het tweede deel van je bericht, maar die zuurkool he, ow ow ow...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Zuurkoolquote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Sla en zalmquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
Dat komt omdat je maag 40-45x zo groot als die van GGMM is gok ikquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Daarom wordt het dus niks @Mortaxxquote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
Ik kan blijkbaar kaarten kopen/ben ingeloot voor de halve finale en eventuele finale van de neesjons liek in de Kuip
Dit is niet leuk. Wel goeien handel
Dat zal bij deze niet zo’n vaart lopen helaasquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
Dan kan je stoppen met werkenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
Ik kocht er m'n eerste computer van. Dus mijn werk begon toen pas.quote:
Feitelijk mogen we dus Frank de Boer bedanken voor jouw aanwezigheid op FOK!quote:Op maandag 6 maart 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht er m'n eerste computer van. Dus mijn werk begon toen pas.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk mogen we dus Frank de Boer bedanken voor jouw aanwezigheid op FOK!
Wat een lul die vent
Als GGMM net zo ondervoed is als zijn kat is dat geen kunstquote:Op maandag 6 maart 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat komt omdat je maag 40-45x zo groot als die van GGMM is gok ik
2017 en geen spatje veranderdquote:Op maandag 6 maart 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
De voetbaltak van de Telegraaf heeft echt een mentale achterstand als vereiste he?
Eet Mike graag 2 kapsalons? #dtvquote:Op maandag 6 maart 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
De voetbaltak van de Telegraaf heeft echt een mentale achterstand als vereiste he?
"Rocky Balboa van de Zuid-as"quote:Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haha zeker zijn master in rechten aan de uva gevolgd
check deze grap @:erasmus @:wereldgozer
Komt niet in mijn Excel. Graag de volgende keer melding maken als je v-v-v-v-vier op een rij hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Er valt hier momenteel natte sneeuw en het is lente
En de kk roverheid doet niks!
STAP-BUDGETGODENquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
Ik wil wellicht een thuisstudie gaan doen maar ik word niet echt vrolijk van alle recensies over het LOI of de NTI. Iemand hier toevallig ervaringen?
FOK! is stervende.quote:
Noem je de coronatijd nu al 'vroeger'?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.
Willen we meer of minder global warmingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Toen de VBL-SC nog niet bestond en het Hools was. Met just me als VBL-mod.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)kieswijzer~a3705a0e/
[ afbeelding ]
Ik wil stemmen op een partij die tegen sneeuw in maart is, maar daar denken al die prutsers weer niet aan!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.
Ik heb helemaal geen zin in interlands.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Interlands begint bijna
Dat betekent weer jankende feyenoorders
Is er geen partij die daar tegen is?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in interlands.
Als die partij bestaat en ze zijn ook nog tegen sneeuw in maart, dan hebben ze mijn stem te pakken!quote:
Ik bestel denk ik een pizzaatje. Luie dag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
kip piri piriquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |