quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Er valt hier momenteel natte sneeuw en het is lente
En de kk roverheid doet niks!
STAP-BUDGETGODENquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
Ik wil wellicht een thuisstudie gaan doen maar ik word niet echt vrolijk van alle recensies over het LOI of de NTI. Iemand hier toevallig ervaringen?
FOK! is stervende.quote:
Noem je de coronatijd nu al 'vroeger'?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.
Willen we meer of minder global warmingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Toen de VBL-SC nog niet bestond en het Hools was. Met just me als VBL-mod.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)kieswijzer~a3705a0e/
[ afbeelding ]
Ik wil stemmen op een partij die tegen sneeuw in maart is, maar daar denken al die prutsers weer niet aan!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.
Ik heb helemaal geen zin in interlands.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Interlands begint bijna
Dat betekent weer jankende feyenoorders
Is er geen partij die daar tegen is?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in interlands.
Als die partij bestaat en ze zijn ook nog tegen sneeuw in maart, dan hebben ze mijn stem te pakken!quote:
Ik bestel denk ik een pizzaatje. Luie dag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |