Hele week mee bezig geweest, slecht geslapen.Natuurlijk niet. Een beetje coach is daarop voorbereid.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Kampioen geworden vandaag@:Lange_Lans @:Caland @:Maxi-mus
Slechtste 2e helft ooit gezien. Zal de spanning naar het einde zijn geweest.
3-1 gewonnen, openingstreffer van Jr.
Oh, en mocht je mijn wedstrijdverslag van onze wedstrijd tegen Feyenoord nog niet gelezen hebben @:lange_lans :
onlogisch in VBL / [VBL SC #8217] RIP Ma Kluivert
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hele week mee bezig geweest, slecht geslapen.Natuurlijk niet. Een beetje coach is daarop voorbereid.
Geen kipkorns in die regionen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Met een frikandel natuurlijk.
Ik heb nu drie keer iets getypt en weer gewist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou de hele week bezig zijn met eventuele lijfstraffen bij falen.
Wat moet er van je hart?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu drie keer iets getypt en weer gewist.
Niks, anders stond het er al.quote:
Nee, @Sked is zo aardig dat ik besloot dat m’n grap niet zo grappig was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Sked en forumgebruikster @:Pisces29 vliegen elkaar in de haren
Gefeliciteerd maat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Kampioen geworden vandaag@:Lange_Lans @:Caland @:Maxi-mus
Slechtste 2e helft ooit gezien. Zal de spanning naar het einde zijn geweest.
3-1 gewonnen, openingstreffer van Jr.
Oh, en mocht je mijn wedstrijdverslag van onze wedstrijd tegen Feyenoord nog niet gelezen hebben @:lange_lans :
onlogisch in VBL / [VBL SC #8217] RIP Ma Kluivert
Moslimclubs meestalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is er een regio waar ze die snack serieus nemen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @:Drizzt_Dourden gaat dit lastig worden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde dit niet hardop zeggen, maar ik dacht het zeker!
Zeker! Maar je zult begrijpen dat ik toch niet lekker zat daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweest
Wat had je besteld? Mixed grill hoop ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker! Maar je zult begrijpen dat ik toch niet lekker zat daar.
Vandaag ga ik voor kippensoep en een broodje kroket (met mosterd natuurlijk).
Ik kan dagen niet eten door dit incident.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry boys, gister helemaal vergeten te vragen! Ik hoop dat Niels alsnog naar de Griek is geweest
Precies!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Mixed grill hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |