Gisteravond gezien, maar toen waren ze alweer wat van elkaar af.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Venus en Jupiter nog zien kussen van de week? Veel romantischer wordt het bij mij dit jaar niet meer.
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gisteravond gezien, maar toen waren ze alweer wat van elkaar af.
De aarde draait.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.
Forum moderator @onlogisch na het lezen van deze postquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De aarde draait.
Geen dank voor deze verheldering.
tip voor met onlo jr:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over de snelheid. Ik ging gisteren nog even naar de supermarkt om 19:15 samen met Jr. Toen zagen we ze ter hoogte van een boom. Een kwartier later kwamen we terug en toen zaten ze echt al een stuk achter die boom.
Oh heb er zelf gister nog gepost. Heel vreemd zeg 🧐quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Dood forum genot @:ggmm @:yvonne @:zipportal
Deze melding krijg ik ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
THICCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is geil @:rambodirk @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Caland het volgende:
Ik klikte ESF aan
FOK! is pas dood als jij FOK! bent vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 622 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 418 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Omdat FOK! dood is @:Speedfight @:RamboDirk
#freeluckassquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
FOK! is pas dood als jij FOK! bent vergeten![]()
Woordle 622 6/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 418 5/6
🟨🟩⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Sowwwww lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoveel vragen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Weekend, tijd voor leuke spelletjes!
[ twitter ]
Bij mij ook, en dat door zo'n kort fragmentje.quote:
Stukje BBW. @JR-Style-93quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |