Bruine bol, rosbief, kaas.quote:
Waarom tag je knetter?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:00 schreef Caland het volgende:
The last of us, laatste aflevering
7.6/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum zie review
Ik schat jou iets hoger in.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik Dennis Schouten ben of zo
Komen wel uit dezelfde regioquote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik schat jou iets hoger in.
Maar niet te veel.
Volgende week is pas de laatste aflevering.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:00 schreef Caland het volgende:
The last of us, laatste aflevering
7.6/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum zie review
Verdomme nu heb ik hier ook zin in.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarmaschotel #viesdik
N1ek-godquote:
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil je een like geven voor het tweede deel van je bericht, maar die zuurkool he, ow ow ow...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Zuurkoolquote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Sla en zalmquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
Dat komt omdat je maag 40-45x zo groot als die van GGMM is gok ikquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Daarom wordt het dus niks @Mortaxxquote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
Ik kan blijkbaar kaarten kopen/ben ingeloot voor de halve finale en eventuele finale van de neesjons liek in de Kuip
Dit is niet leuk. Wel goeien handel
Dat zal bij deze niet zo’n vaart lopen helaasquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
Dan kan je stoppen met werkenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
Ik kocht er m'n eerste computer van. Dus mijn werk begon toen pas.quote:
Feitelijk mogen we dus Frank de Boer bedanken voor jouw aanwezigheid op FOK!quote:Op maandag 6 maart 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kocht er m'n eerste computer van. Dus mijn werk begon toen pas.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk mogen we dus Frank de Boer bedanken voor jouw aanwezigheid op FOK!
Wat een lul die vent
Als GGMM net zo ondervoed is als zijn kat is dat geen kunstquote:Op maandag 6 maart 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat komt omdat je maag 40-45x zo groot als die van GGMM is gok ik
2017 en geen spatje veranderdquote:Op maandag 6 maart 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
De voetbaltak van de Telegraaf heeft echt een mentale achterstand als vereiste he?
Eet Mike graag 2 kapsalons? #dtvquote:Op maandag 6 maart 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
De voetbaltak van de Telegraaf heeft echt een mentale achterstand als vereiste he?
"Rocky Balboa van de Zuid-as"quote:Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haha zeker zijn master in rechten aan de uva gevolgd
check deze grap @:erasmus @:wereldgozer
Komt niet in mijn Excel. Graag de volgende keer melding maken als je v-v-v-v-vier op een rij hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Er valt hier momenteel natte sneeuw en het is lente
En de kk roverheid doet niks!
STAP-BUDGETGODENquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
Ik wil wellicht een thuisstudie gaan doen maar ik word niet echt vrolijk van alle recensies over het LOI of de NTI. Iemand hier toevallig ervaringen?
FOK! is stervende.quote:
Noem je de coronatijd nu al 'vroeger'?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.
Willen we meer of minder global warmingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
Toen de VBL-SC nog niet bestond en het Hools was. Met just me als VBL-mod.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen...
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)kieswijzer~a3705a0e/
[ afbeelding ]
Ik wil stemmen op een partij die tegen sneeuw in maart is, maar daar denken al die prutsers weer niet aan!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen maar vragen over milieu, klimaat, boeren en zonneparken. Allemaal zaken die mij niks boeien.
Ik heb helemaal geen zin in interlands.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Interlands begint bijna
Dat betekent weer jankende feyenoorders
Is er geen partij die daar tegen is?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in interlands.
Als die partij bestaat en ze zijn ook nog tegen sneeuw in maart, dan hebben ze mijn stem te pakken!quote:
Ik bestel denk ik een pizzaatje. Luie dag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
kip piri piriquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |