Volgende week is pas de laatste aflevering.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:00 schreef Caland het volgende:
The last of us, laatste aflevering
7.6/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus @:pisces29 @:knetterkrankjorum zie review
Verdomme nu heb ik hier ook zin in.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarmaschotel #viesdik
N1ek-godquote:
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil je een like geven voor het tweede deel van je bericht, maar die zuurkool he, ow ow ow...quote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Zuurkoolquote:Op maandag 6 maart 2023 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga genieten van zuurkool! Maar nu ik dit lees heb ik ook trek in een shoarmaschotel.
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Sla en zalmquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
Dat komt omdat je maag 40-45x zo groot als die van GGMM is gok ikquote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er bij jou dan zoal in zit, want hier vullen die krengen nooit.
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
Maaltijdsalade
Ik weiger te worden als @:coco en @:oriente
Daarom wordt het dus niks @Mortaxxquote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
Ik kan blijkbaar kaarten kopen/ben ingeloot voor de halve finale en eventuele finale van de neesjons liek in de Kuip
Dit is niet leuk. Wel goeien handel
Dat zal bij deze niet zo’n vaart lopen helaasquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
Dan kan je stoppen met werkenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finalekaartjes EK-2000 brachten mij 5000 gulden op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |