Daarna ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Je wil ook niet overkomen als een alcoholist op je eerste date.
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @Drizzt_DoUrden gaat dit lastig worden.quote:
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @:Drizzt_Dourden gaat dit lastig worden.
Ik wilde dit niet hardop zeggen, maar ik dacht het zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me ook eens aanmelden op tinder. Al veel te lang niet geneukt.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.
Is goed Florisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen, gieren, brullen in de commants.
Was leuk, dit keer geen nachtwerk gemaakt. Uurtje of 1 ofzo.quote:
Wat @Sked eigenlijk wil vragen. Geneukt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Was leuk, dit keer geen nachtwerk gemaakt. Uurtje of 1 ofzo.
Nee. Kutwijfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat @:Sked eigenlijk wil vragen. Geneukt?
Zeker, de laatste 20 minuten en het Twitter account van @mijnfcdenbosch waren prachtig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je nog genoten van PEC Zwolle tegen dat racistische bolwerk gisteren @:Scrummie ?
Met je nichtje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Zo naar de bios genot.
Fien & Teun gaan kamperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |