Een blind date?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik eet pas om half 8, heb dan een date@:pisces29 @:3rr0r
Zal ik nog even snel een kapsalon naar binnen werken nu? @:onlogisch
Zelf uitgekozen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik eet pas om half 8, heb dan een date@:pisces29 @:3rr0r
Zal ik nog even snel een kapsalon naar binnen werken nu? @:onlogisch
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.quote:
Oké leuk. Dat interesses wel of niet matchen is meer iets voor later. In het begin is het toch vooral vind je elkaar aantrekkelijk en is het gezellig. Althans, mijn mening.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.
Oh, ze kent je al, dan kan ze die knoflooksaus van je zeker wel hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja getinderd. Vorige week al gedate, lees: tot diep in de nacht gezopen. Maar had het idee dat wij zover uit elkaar lagen dat daar geen vervolg meer uit ging komen totdat ze vandaag appte. Kan het nooit echt weigeren die spaarzame keer dat vrouwen zelf het initiatief nemen.
Nouja ze is wel echt het type creatief en alternatief zeg maar, en ik ben dat nogal niet. Wel een knappe meid en nogal bijzondere gesprekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké leuk. Dat interesses wel of niet matchen is meer iets voor later. In het begin is het toch vooral vind je elkaar aantrekkelijk en is het gezellig. Althans, mijn mening.
Dat is in ieder geval een prima begin!quote:
Pyjama feestje, zijn we uitgenodigd?quote:
Je moet wel van de trap afduiken!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pyjama feestje, zijn we uitgenodigd?
Heb je geen XXL leuning waar we vanaf kunnen sliden?quote:
Alternatief kan ook schattig zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ze is wel echt het type creatief en alternatief zeg maar, en ik ben dat nogal niet. Wel een knappe meid en nogal bijzondere gesprekken
Ze is ook wat gewend met drinken of weet op tijd te matigen. Als je Caland wil bijbenen lig je denk ik binnen de korste keren te kotsen denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een prima begin!
Ik heb me gruwelijk moeten inhoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze is ook wat gewend met drinken of weet op tijd te matigen. Als je Caland wil bijbenen lig je denk ik binnen de korste keren te kotsen denk ik.
Daarna ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Je wil ook niet overkomen als een alcoholist op je eerste date.
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @Drizzt_DoUrden gaat dit lastig worden.quote:
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou zo naar een Griek gaan om te eten, maar zonder vraag van @:Drizzt_Dourden gaat dit lastig worden.
Ik wilde dit niet hardop zeggen, maar ik dacht het zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is dit wel erg egoïstisch van hem.
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me ook eens aanmelden op tinder. Al veel te lang niet geneukt.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij kunt beter aan Ourtime beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |