Leuk stel is dat wel vind ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Sked en forumgebruikster @:Pisces29 vliegen elkaar in de haren
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat dacht je? Ik schrijf er maar meteen een essay over?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.
Toen maar spaghetti gemaakt.
IJskoud.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik schrijf er maar meteen een essay over?
Absurd dat er nergens boerenkool te vinden was. Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde boerenkool eten. Jumbo leverde het niet bij m’n boodschappen. 4 winkels langs geweest in 2 plaatsen. Nergens boerenkool.
Goed zoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, ik erger me nu al aan die act met deen hou er direct mee op.
Ik haat koken vanwege het te lang duren. Jij spant wel de kroon.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
https://youtube.com/@retrofoot1043quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat koken vanwege het te lang duren. Jij spant wel de kroon.
Oe spannend. Straks eens kijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/@:retrofoot1043
Dit lijkt mij wel een YouTube kanaal voor jou. Van
Tot Ronaldo.
Proficiat. Zelf opeisen wel hè. Bij jeugdvoetbal is niets belangrijker dan de trainer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Kampioen geworden vandaag@:Lange_Lans @:Caland @:Maxi-mus
Slechtste 2e helft ooit gezien. Zal de spanning naar het einde zijn geweest.
3-1 gewonnen, openingstreffer van Jr.
Oh, en mocht je mijn wedstrijdverslag van onze wedstrijd tegen Feyenoord nog niet gelezen hebben @:lange_lans :
onlogisch in VBL / [VBL SC #8217] RIP Ma Kluivert
Dat probleem heb ik dus ookquote:
Geniet ervan! Ik eet schnitzel vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Wit broodje met weinig beleg. Krijg het er net in. Daarom trusten en enjoy Max en de rest.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Snap ik, is niet te vretenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wit broodje met weinig beleg. Krijg het er net in. Daarom trusten en enjoy Max en de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |