Zou mij verbazen dat ze dat toen nog niet wist.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:45 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat ze op dat moment wellicht nog niet wist wat er juist aan de hand was.
Nope.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:18 schreef ben34567 het volgende:
Je kan gemakkelijk een lach op uw gezicht faken als je nog een kort filmpje moet opnemen. Het zou kunnen dat ze daarna direct in huilen is uitgebarsten dus dat zegt niet veel
ja dat las ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
oh zit ali in de SR
had wel willen zien!
Werkte net bij mij ook nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt niet bij mij. (Kom uit de afl)
zijn er meer die klagen over de streams. hier doen ze het allebei nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt niet bij mij. (Kom uit de afl)
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
👍 heel goed ! Zijn verhalen ben ik ook wel zat
ik vind die van Bartquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Rob zijn rang vind ik echt maar povertjes.
Zelf legerdienst voor België gedaan in Duitsland als korporaal (betekent ook geen hol, maar gewone soldaten moeten wel salueren naar die belachelijke 2 streepjes meer). Gewoon verplichte legerdienst dus.
Ik ook, maar zal ze vast thuis ook wel doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
die jolien altijd met haar schoenen op de bank, ik vind daar wat van
[ afbeelding ]
Beter haar schoenen dan met haar hoofd denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
ja zoiets zei die he, omdat hij voor chiara zou zijn en die is er niet ofzo. bladiebladiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart neemt zijn vrijstelling niet aldus Jolien
Dus slijmen bij Jason om niet genomineerd te geraken, en hij is waarschijnlijk als MA de reden dat Chiara het spel moet verlaten. Op de bank die gast.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
MA ik heb het heel moeilijk, ze was echt mijn maatje, mijn wederzijdse helft.
De vrouwelijke versie van u (jason)
Ondankbare hondquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart neemt zijn vrijstelling niet aldus Jolien
De benen van Chiara zullen nu niet open liggen in dat bed natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat zo in het bed van Chiara liggen
We hopen dat alles goed gaat.
Geef iedereen een dikke knuffel.
Mijn liefde is naar u toe MA
Ach Bart en zijn principesquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zoiets zei die he, omdat hij voor chiara zou zijn en die is er niet ofzo. bladiebladie
Piemel van Bernd of MiMiquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Piemel van Bernd of MiMi [ afbeelding ]zit blijkbaar nog in haar mond...
Website.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is heet niet verbazend dat Chacha won
Meen je niet ! In belgië is dit direct woke enz... Niet dat ik woke vertegenwoordig, integendeel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
de afgelopen hebben jullie allemaal opgetreden in mijn BB theater
Als directeur, programmeur en naamgever, vond ik al jullie optredens fantastisch
Dus aan mij heb je helemaal niks, als het gaat om het bepalen van een winnaar.
Gelukkig hebben jullie jezelf en de kijkers cijfers gegeven.
Daar is een winnend optreden uitgekomen en dit is het winnende optreden.
Charlotte in Lindsey gewonnen jullie zijn de winnaar van de BB theaterweek
Goplayquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is het niet verbazend dat Chacha won
ik heb via de normale stembus gedaan, waar je ook nominaties stemtquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is heet niet verbazend dat Chacha won
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meen je niet ! In belgië is dit direct woke enz... Niet dat ik woke vertegenwoordig, integendeel.
Hou op met die belachelijke insinuaties al de tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus slijmen bij Jason om niet genomineerd te geraken, en hij is waarschijnlijk als MA de reden dat Chiara het spel moet verlaten. Op de bank die gast.
spannend hequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wij hoorden even de stem in de dagboekkamer
Lach je uit. Dit is Cos, en dus niet vooroordelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hou op met die belachelijke insinuaties al de tijd.
ik weet niet op welke stream jij dit zagquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
de afgelopen hebben jullie allemaal opgetreden in mijn BB theater
Als directeur, programmeur en naamgever, vond ik al jullie optredens fantastisch
Dus aan mij heb je helemaal niks, als het gaat om het bepalen van een winnaar.
Gelukkig hebben jullie jezelf en de kijkers cijfers gegeven.
Daar is een winnend optreden uitgekomen en dit is het winnende optreden.
Charlotte in Lindsey gewonnen jullie zijn de winnaar van de BB theaterweek.
Kom samen naar de DBK en neem die mysterieuze enveloppe onder de stolp ligt mee
zijn er rap bij nu met alles afhandelen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wij hoorden even de stem in de dagboekkamer
aangepastquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet op welke stream jij dit zag
maakt niet, ik had lott 10 gegeven gewoon voor de plottwistquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik had linsie minste stemmen gegeven
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maakt niet, ik had lott 10 gegeven gewoon voor de plottwist
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeftquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik had linsie minste stemmen gegeven
Ben het niet snel met hem eens, maar die act die 2 sloeg echt nergens opquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. zure reactie dat hij Bart en chiara beter vond.jason zegt nee hij waren ook goed. Oh slechte verliezer die 'm.a. Jason snapt het wel.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft
zijn de nu zichtbare planeten!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
we zagen m van jupiter af aankomenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar nominatie kwijt
Lindsey Vrijstelling
Verassende plottwist
Ik zou nog even wachtenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
WTF dat is echt bizar. Charlotte is nu neutraal![]()
Dit kan echt niet. Ik gooi nu mijn TV van het balkon
FEBO is voorspelbaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we zagen m van jupiter af aankomen
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
Hoe dan? Wat als Charlotte genomineerd was en Jason heeft ook Lindsey genomineerd en een 3de… en zowel Char als Lindsey een vrijstelling dan is de 3de toch automatisch exit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we zagen m van jupiter af aankomen
Je kunt beter de TV naar de pen gooienquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....
Snap je ergens wel, maar er zit een uitknop op de streamquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Klaar met dit programma; zero interesse meer. Exit Chiara vandaag en Charlotte die haar nominatie vrijspeelt wat de PON winst van Mich compleet waardeloos maakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je kunt beter de TV naar de pen gooien
kleine kansquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
Stel dat Jees nu gewoon charlotte weer nomineert
Misschien iets groters gooien!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....
Dat kan niet die heeft vrijstelling nuquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
Stel dat Jees nu gewoon charlotte weer nomineert
Nee neutraal,als hij een derde moet noemen dan kan hij haar kiezenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat kan niet die heeft vrijstelling nu
Geen vrijstelling ze is niet meer genomineerd. Jason kan haar er nog op zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
nee charlotte is neutraalquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee, nominatie is weg, komt nog wel iets aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee die is nu niet meer genomineerd.. Je kunt niet van nominatie, naar vrijstelling. Dat zou helemaal bizar zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Monique___ het volgende:
lotte geen nominatie meer haha zuuuur voor mimi die haar genomineerd had hahaha
Ah okequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee neutraal,als hij een derde moet noemen dan kan hij haar kiezen
ok dat had ik niet begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen vrijstelling ze is niet meer genomineerd. Jason kan haar er nog op zetten.
Ach we zien het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef ben34567 het volgende:
Als Jason nu niet terug mag komen op zijn beslissing is het een volledige joke want Charlotte haar "neutrale" status komt neer op een vrijstelling.
Dacht ik ook net aan. Maar hij wilde die niet tegen charlotte zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
En wat nou als hij lindsey genomineerd heeft
Dit zegt Joyce trouwens net tegen mij
nee nog niet geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt hier nog steeds niet.
Was Ali nu al SR geweest?
Dat zeg ik net… wat als dit zo is en Charlotte is weer veilig en Lindsey ook dan zou het een automatische exit van de 3de genomineerde zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt hier nog steeds niet.
Was Ali nu al SR geweest?
Ik haal net mijn verhaal weg met hetzelfde.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoorde ze net zeggen dat lins de vrijstelling heeft (van vogelvrij gezakt naar vrijstelling zeg maar) en dat Lot vogelvrij is (van genomineerd naar vogelvrij. 1 plek gezakt in de ranglijst dus..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Lig er ook al in. Dat ze het morgen maar doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaan ze dan SR echt vandaag nog doen?
Ik moet morgen vroeg op en het is eigenlijk bijna bedtijd
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
Maarre...Ik ga naar de bedstee strompelen.. partij spierpijn van hele dag lopen en druk bezig zijn..
lekker uitrustenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
Maarre...Ik ga naar de bedstee strompelen.. partij spierpijn van hele dag lopen en druk bezig zijn..
Maar morgen kan ik helemaal niet live kijken. Weer veel te doen op kantoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lig er ook al in. Dat ze het morgen maar doen
Nee gaan ze niet meer doen. Ik vind ze er echt een bende van maken. Eerst was het om 21u. Toen om 21:30.. en nu... geen nieuws.. https://twitter.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaan ze dan SR echt vandaag nog doen?
Ik moet morgen vroeg op en het is eigenlijk bijna bedtijd
Welterusten!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
hij wou haar saven dus BB heeft geluisterd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee neutraal,als hij een derde moet noemen dan kan hij haar kiezen
Tis vandaag een zeer chaotische dag. Dan ga ik richting slaapkamer. Zal hier morgen wel checken wie genomied is en hopelijk Ali achteraf terug kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee gaan ze niet meer doen. Ik vind ze er echt een bende van maken. Eerst was het om 21u. Toen om 21:30.. en nu... geen nieuws.. https://twitter.com/bigbrothernlbe
IJburg het al 3x gezegd. Als die nominatie dan zo blijft op Charlotte, Lindsey en een 3de dan is Charlotte eraf, Lindsey eraf en automatische exit voor de 3de. Dat kan toch niet!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Maar iedereen heeft over Lot, als Jason Lyndsey heeft genomineerd is zij nu vrijgesteld ook
idiot die kleine ventquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Ohh ma gaat huilie huilie doen in chiara der bed
Whahahahahaha
ssssst rustig het is maar tvquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
of alles in een bewuste richting aan het steken is...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:00 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het maar een rommelig weekje...
Gedoe met Charlotte.
Jason die moet nomineren terwijl hij allemaal dingen niet weet.
SR van Ali, of niet.
Die acts en dan opeens binnen een half uur stemmen? Ik was er toen toevallig niet, als ze dat nou nog eens van tevoren hadden aangekondigd.
Steeds meer het gevoel dat FEBO ook niet echt weet wat nou eigenlijk precies allemaal nog moet gebeurne en dus maar een beetje aanrommelt.
En Jason is ook NLquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk eerder dat ze Lindsey er nog niet uit willen want dat is de laatste Nederlander.
Had vorig jaar ook al een beetje het gevoel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of alles in een bewuste richting aan het steken is...
Wie maalt er om ? Ze kunnen immers goed met de kritiek omweg indien ze geen BB meer organiseren... hebben ze wellicht zoiets van fuck it.. wij doen onze zin deze keer.
Wij beslissen wie er wint !
Ja dat is al de 2e keer dat Lindseys ass gesaved wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk eerder dat ze Lindsey er nog niet uit willen want dat is de laatste Nederlander.
Ja maar waarom? Ik vermoed dat Lindsey en Jason beide nog niet weg mogen. Dat doen ze dan nu op deze manier.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of alles in een bewuste richting aan het steken is...
Wie maalt er om ? Ze kunnen immers goed met de kritiek omweg indien ze geen BB meer organiseren... hebben ze wellicht zoiets van fuck it.. wij doen onze zin deze keer.
Wij beslissen wie er wint !
jason zit nu in de dbk nominatiequote:
Ja en Charlotte weet het en ze zei ; hij laat zich niet beïnvloeden en ik respecteer hem voor dat. Dus ze snapt het welquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Flikker lekker Charlotte er weer op. Dit gaat nergens over
Daarom dat ik het zeg... ze gooien het in een bepaalde plooi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik vermoed dat Lindsey en Jason beide nog niet weg mogen. Dat doen ze dan nu op deze manier.
chiara weg, vergeet je maar even voor het gemakquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jason zit nu in de dbk nominatie![]()
ali nog steeds niet naar spel geweest
lindsy vrijstelling,
charlotte niet meer genomineerd of wist je al?
read up (ze wist al dat Jason haar wou saven)...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef tassie127 het volgende:
Goede uitspraak wel van Charlotte: Jason kan mij er terug op zetten en ik snap dat. Hij laat zich niet beïnvloeden en ik respecteer hem daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
haha jaahh maar dat is alweer oud nieuwsquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
chiara weg, vergeet je maar even voor het gemak
Is salar meer? .quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben er ook klaar mee hoor als Charlotte er niet terug op staat. En zo denken er meer mensen over op de twitters
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed plan lijkt me , de spiraalspietser naar z'n schmienkkop
Die laat zich niet manipuleren. Als hij zelf wil zet hij gewoon charlotte er weer opquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De grote manipulatie show.
Wat een lachertje.
Duurt lang. Jason wordt dus ook weer flink gemanipuleerd.
opletten suffe sallar , jees zit nu in dbkquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben er ook klaar mee hoor als Charlotte er niet terug op staat. En zo denken er meer mensen over op de twitters
[ twitter ]
[ twitter ]
nee nee, jolientjequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
goed plan lijkt me , de spiraalspietser in beeld voor z'n schmienkkop
Ja maar dan zou Jason al in de finale staan Ik weet het niet he Had liever gehad dat Ali een vrijstelling zou hebben maar goed Febo bepaald en als hij eruit gaat is dat zo Er is een leven na BB he ook voor Aliquote:
Met vertrek van Chiara is een dubbel vertrek niet nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Daarom dat ik het zeg... ze gooien het in een bepaalde plooi.
Met Jason aan de pon, en vrijstelling voor Linds... weet Big Brother nu dat Jason geen enkele andere keuze heeft dan 3 Belgen er op te zetten (mij niet gelaten)... om dan misschien dit weekend af te komen met dubbele exit (avontuur werd immers ingekort hé)...
hahahahquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef -river- het volgende:
Even een feesboek roddel dus weet niet of het waar is: de laatste uitspraak van chiara over dat slangen pas bijten als je erop trapt komt omdat ze lindsey een mep heeft gegeven en daarom eruit ligt. Zelf geloof ik het niet want voor de SL was er niets aan de hand.
Aaah oké gemist! Thanks!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
read up (ze wist al dat Jason haar wou saven)...
haar meest trouwe fan..quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef -river- het volgende:
Even een feesboek roddel dus weet niet of het waar is: de laatste uitspraak van chiara over dat slangen pas bijten als je erop trapt komt omdat ze lindsey een mep heeft gegeven en daarom eruit ligt. Zelf geloof ik het niet want voor de SL was er niets aan de hand.
Neeee!! Niet natmaken!!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey gaat douchen![]()
Ohnee toch niet![]()
[ afbeelding ]
Wie is ijburg? En dat zou toch raar zijn ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
IJburg het al 3x gezegd. Als die nominatie dan zo blijft op Charlotte, Lindsey en een 3de dan is Charlotte eraf, Lindsey eraf en automatische exit voor de 3de. Dat kan toch niet!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is nog geen middernacht, maar misschien is ze een speciale grizzley
rustig aan, jij ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef ledn81 het volgende:
Mensen vinden creativiteit leuk zegt Lotje.
Ik helaas niet. Ik ben out.
Lees nog wel even mee, maar als het zo blijft ben ik echt klaar met deze BB
Slaap lekker voor strakkies
Er moet ook TV gemaakt worden. Het is de vraag hoe ze dit gaan regiseren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Haha autocorrect van ik had blijkbaar 🙄 ik zei ik had het al gezegd😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wie is ijburg? En dat zou toch raar zijn ook
Zou jammer zijn led als je afhaakt.. nu door naar de eindstreepquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef ledn81 het volgende:
Mensen vinden creativiteit leuk zegt Lotje.
Ik helaas niet. Ik ben out.
Lees nog wel even mee, maar als het zo blijft ben ik echt klaar met deze BB
Slaap lekker voor strakkies
en nieuwe principes aan het verzinnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef -river- het volgende:
Bart is zijn zonde aan het overdenken in bed.
haha jaa dat ging erg losjes dat opklatsen van de zalfquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker geïnteresseerd snakekut, Ali geniet alleen maar
Vorig jaar waren er meer tochquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey haalt op dat er 3 bewoners terug kwamen de 2 voorgaande jaren
Precies. Puur manipulatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Nee Charlotte buiten een paar huppelkutjes vond niemand uw show goed. Het kwam febo alleen goed uit om Lindsey (de enige NL naast Jason) vrij te stellen en uw plek in de finale veilig te stellen.
Kan ook dat hij eerst naast Char 2 ‘zwakke’ (Jolien en Ias) gezet hebben maar nu met 3 wilde switchen naar sterken (Ali, Bart en MA)quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason zegt.. ik moest wat wijzigen
Dan stond Lindsey erop
“Big brother is en blijft een spel”quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
account is nu dicht van chiara na dit berichtje half uur terug (twitter)
[ afbeelding ]
boeiuh, dik slot er op en sleutel wegsodemieterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
account is nu dicht van chiara na dit berichtje half uur terug (twitter)
[ afbeelding ]
Dat is niets nieuws, elk jaar is dat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef tassie127 het volgende:
Denk niet dat ze oud bewoners dit jaar durven. Zenderchecks worden genegeerd en dan komt er te veel info binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |