we zagen m van jupiter af aankomenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte haar nominatie kwijt
Lindsey Vrijstelling
Verassende plottwist
Ik zou nog even wachtenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
WTF dat is echt bizar. Charlotte is nu neutraal![]()
Dit kan echt niet. Ik gooi nu mijn TV van het balkon
FEBO is voorspelbaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we zagen m van jupiter af aankomen
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
WTF dat is echt bizar. Charlotte is nu neutraal![]()
Dit kan echt niet. Ik gooi nu mijn TV van het balkon
Hoe dan? Wat als Charlotte genomineerd was en Jason heeft ook Lindsey genomineerd en een 3de… en zowel Char als Lindsey een vrijstelling dan is de 3de toch automatisch exit?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we zagen m van jupiter af aankomen
Je kunt beter de TV naar de pen gooienquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....
Snap je ergens wel, maar er zit een uitknop op de streamquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Klaar met dit programma; zero interesse meer. Exit Chiara vandaag en Charlotte die haar nominatie vrijspeelt wat de PON winst van Mich compleet waardeloos maakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je kunt beter de TV naar de pen gooien
kleine kansquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
Stel dat Jees nu gewoon charlotte weer nomineert
Misschien iets groters gooien!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb al een pen naar de TV gegooid hielp niet....
Dat kan niet die heeft vrijstelling nuquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Ireth het volgende:
Stel dat Jees nu gewoon charlotte weer nomineert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |