Lach je uit. Dit is Cos, en dus niet vooroordelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hou op met die belachelijke insinuaties al de tijd.
ik weet niet op welke stream jij dit zagquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
de afgelopen hebben jullie allemaal opgetreden in mijn BB theater
Als directeur, programmeur en naamgever, vond ik al jullie optredens fantastisch
Dus aan mij heb je helemaal niks, als het gaat om het bepalen van een winnaar.
Gelukkig hebben jullie jezelf en de kijkers cijfers gegeven.
Daar is een winnend optreden uitgekomen en dit is het winnende optreden.
Charlotte in Lindsey gewonnen jullie zijn de winnaar van de BB theaterweek.
Kom samen naar de DBK en neem die mysterieuze enveloppe onder de stolp ligt mee
zijn er rap bij nu met alles afhandelen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wij hoorden even de stem in de dagboekkamer
aangepastquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet niet op welke stream jij dit zag
maakt niet, ik had lott 10 gegeven gewoon voor de plottwistquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik had linsie minste stemmen gegeven
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maakt niet, ik had lott 10 gegeven gewoon voor de plottwist
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeftquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik had linsie minste stemmen gegeven
Ben het niet snel met hem eens, maar die act die 2 sloeg echt nergens opquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. zure reactie dat hij Bart en chiara beter vond.jason zegt nee hij waren ook goed. Oh slechte verliezer die 'm.a. Jason snapt het wel.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
niemand geeft Linsie stemmen. Dat ze er nog in zit is al een wonder. Ze zagen vanmiddag UFO's buiten. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft
zijn de nu zichtbare planeten!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |