lolquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Piemel van Bernd of MiMi [ afbeelding ]zit blijkbaar nog in haar mond...
Website.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is heet niet verbazend dat Chacha won
Meen je niet ! In belgië is dit direct woke enz... Niet dat ik woke vertegenwoordig, integendeel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
de afgelopen hebben jullie allemaal opgetreden in mijn BB theater
Als directeur, programmeur en naamgever, vond ik al jullie optredens fantastisch
Dus aan mij heb je helemaal niks, als het gaat om het bepalen van een winnaar.
Gelukkig hebben jullie jezelf en de kijkers cijfers gegeven.
Daar is een winnend optreden uitgekomen en dit is het winnende optreden.
Charlotte in Lindsey gewonnen jullie zijn de winnaar van de BB theaterweek
Goplayquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is het niet verbazend dat Chacha won
ik heb via de normale stembus gedaan, waar je ook nominaties stemtquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Waar moest men eigenlijk stemmen ? Indien het op twitter/IG was is heet niet verbazend dat Chacha won
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meen je niet ! In belgië is dit direct woke enz... Niet dat ik woke vertegenwoordig, integendeel.
Hou op met die belachelijke insinuaties al de tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus slijmen bij Jason om niet genomineerd te geraken, en hij is waarschijnlijk als MA de reden dat Chiara het spel moet verlaten. Op de bank die gast.
spannend hequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wij hoorden even de stem in de dagboekkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |