Ik ook, maar zal ze vast thuis ook wel doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
die jolien altijd met haar schoenen op de bank, ik vind daar wat van
[ afbeelding ]
Beter haar schoenen dan met haar hoofd denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
ja zoiets zei die he, omdat hij voor chiara zou zijn en die is er niet ofzo. bladiebladiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart neemt zijn vrijstelling niet aldus Jolien
Dus slijmen bij Jason om niet genomineerd te geraken, en hij is waarschijnlijk als MA de reden dat Chiara het spel moet verlaten. Op de bank die gast.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
MA ik heb het heel moeilijk, ze was echt mijn maatje, mijn wederzijdse helft.
De vrouwelijke versie van u (jason)
Ondankbare hondquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart neemt zijn vrijstelling niet aldus Jolien
De benen van Chiara zullen nu niet open liggen in dat bed natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat zo in het bed van Chiara liggen
We hopen dat alles goed gaat.
Geef iedereen een dikke knuffel.
Mijn liefde is naar u toe MA
Ach Bart en zijn principesquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zoiets zei die he, omdat hij voor chiara zou zijn en die is er niet ofzo. bladiebladie
Piemel van Bernd of MiMiquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |