Zou jammer zijn led als je afhaakt.. nu door naar de eindstreepquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:15 schreef ledn81 het volgende:
Mensen vinden creativiteit leuk zegt Lotje.
Ik helaas niet. Ik ben out.
Lees nog wel even mee, maar als het zo blijft ben ik echt klaar met deze BB
Slaap lekker voor strakkies
en nieuwe principes aan het verzinnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef -river- het volgende:
Bart is zijn zonde aan het overdenken in bed.
haha jaa dat ging erg losjes dat opklatsen van de zalfquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker geïnteresseerd snakekut, Ali geniet alleen maar
Vorig jaar waren er meer tochquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey haalt op dat er 3 bewoners terug kwamen de 2 voorgaande jaren
Precies. Puur manipulatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Nee Charlotte buiten een paar huppelkutjes vond niemand uw show goed. Het kwam febo alleen goed uit om Lindsey (de enige NL naast Jason) vrij te stellen en uw plek in de finale veilig te stellen.
Kan ook dat hij eerst naast Char 2 ‘zwakke’ (Jolien en Ias) gezet hebben maar nu met 3 wilde switchen naar sterken (Ali, Bart en MA)quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason zegt.. ik moest wat wijzigen
Dan stond Lindsey erop
“Big brother is en blijft een spel”quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
account is nu dicht van chiara na dit berichtje half uur terug (twitter)
[ afbeelding ]
boeiuh, dik slot er op en sleutel wegsodemieterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Monique___ het volgende:
account is nu dicht van chiara na dit berichtje half uur terug (twitter)
[ afbeelding ]
Dat is niets nieuws, elk jaar is dat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef tassie127 het volgende:
Denk niet dat ze oud bewoners dit jaar durven. Zenderchecks worden genegeerd en dan komt er te veel info binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |