chiara weg, vergeet je maar even voor het gemakquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jason zit nu in de dbk nominatie![]()
ali nog steeds niet naar spel geweest
lindsy vrijstelling,
charlotte niet meer genomineerd of wist je al?
read up (ze wist al dat Jason haar wou saven)...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef tassie127 het volgende:
Goede uitspraak wel van Charlotte: Jason kan mij er terug op zetten en ik snap dat. Hij laat zich niet beïnvloeden en ik respecteer hem daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
haha jaahh maar dat is alweer oud nieuwsquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
chiara weg, vergeet je maar even voor het gemak
Is salar meer? .quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben er ook klaar mee hoor als Charlotte er niet terug op staat. En zo denken er meer mensen over op de twitters
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed plan lijkt me , de spiraalspietser naar z'n schmienkkop
Die laat zich niet manipuleren. Als hij zelf wil zet hij gewoon charlotte er weer opquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De grote manipulatie show.
Wat een lachertje.
Duurt lang. Jason wordt dus ook weer flink gemanipuleerd.
opletten suffe sallar , jees zit nu in dbkquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben er ook klaar mee hoor als Charlotte er niet terug op staat. En zo denken er meer mensen over op de twitters
[ twitter ]
[ twitter ]
nee nee, jolientjequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
goed plan lijkt me , de spiraalspietser in beeld voor z'n schmienkkop
Ja maar dan zou Jason al in de finale staan Ik weet het niet he Had liever gehad dat Ali een vrijstelling zou hebben maar goed Febo bepaald en als hij eruit gaat is dat zo Er is een leven na BB he ook voor Aliquote:
Met vertrek van Chiara is een dubbel vertrek niet nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Daarom dat ik het zeg... ze gooien het in een bepaalde plooi.
Met Jason aan de pon, en vrijstelling voor Linds... weet Big Brother nu dat Jason geen enkele andere keuze heeft dan 3 Belgen er op te zetten (mij niet gelaten)... om dan misschien dit weekend af te komen met dubbele exit (avontuur werd immers ingekort hé)...
hahahahquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:11 schreef -river- het volgende:
Even een feesboek roddel dus weet niet of het waar is: de laatste uitspraak van chiara over dat slangen pas bijten als je erop trapt komt omdat ze lindsey een mep heeft gegeven en daarom eruit ligt. Zelf geloof ik het niet want voor de SL was er niets aan de hand.
Aaah oké gemist! Thanks!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
read up (ze wist al dat Jason haar wou saven)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |