ssssst rustig het is maar tvquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef ledn81 het volgende:
WTF dat is echt bizar. Charlotte is nu neutraal
Dit kan echt niet. Ik gooi nu mijn TV van het balkon

of alles in een bewuste richting aan het steken is...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:00 schreef Hoylei het volgende:
Ik vind het maar een rommelig weekje...
Gedoe met Charlotte.
Jason die moet nomineren terwijl hij allemaal dingen niet weet.
SR van Ali, of niet.
Die acts en dan opeens binnen een half uur stemmen? Ik was er toen toevallig niet, als ze dat nou nog eens van tevoren hadden aangekondigd.
Steeds meer het gevoel dat FEBO ook niet echt weet wat nou eigenlijk precies allemaal nog moet gebeurne en dus maar een beetje aanrommelt.

En Jason is ook NLquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk eerder dat ze Lindsey er nog niet uit willen want dat is de laatste Nederlander.

Had vorig jaar ook al een beetje het gevoel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of alles in een bewuste richting aan het steken is...
Wie maalt er om ? Ze kunnen immers goed met de kritiek omweg indien ze geen BB meer organiseren... hebben ze wellicht zoiets van fuck it.. wij doen onze zin deze keer.
Wij beslissen wie er wint !
 .
.

Ja dat is al de 2e keer dat Lindseys ass gesaved wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk eerder dat ze Lindsey er nog niet uit willen want dat is de laatste Nederlander.

Ja maar waarom? Ik vermoed dat Lindsey en Jason beide nog niet weg mogen. Dat doen ze dan nu op deze manier.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of alles in een bewuste richting aan het steken is...
Wie maalt er om ? Ze kunnen immers goed met de kritiek omweg indien ze geen BB meer organiseren... hebben ze wellicht zoiets van fuck it.. wij doen onze zin deze keer.
Wij beslissen wie er wint !

jason zit nu in de dbk nominatiequote:

Ja en Charlotte weet het en ze zei ; hij laat zich niet beïnvloeden en ik respecteer hem voor dat. Dus ze snapt het welquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Flikker lekker Charlotte er weer op. Dit gaat nergens over

Daarom dat ik het zeg... ze gooien het in een bepaalde plooi.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik vermoed dat Lindsey en Jason beide nog niet weg mogen. Dat doen ze dan nu op deze manier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |