Denk dat ze op dat moment wellicht nog niet wist wat er juist aan de hand was.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sterfgeval zeker niet, want Chiara kwam al lachend haar erfenis verdelen op TV in de woonkamer..
Ik was bang dat Jason op een of andere manier iets verkeerd zou doen met Mies of Chiara. Omdat hij daar wel wat direct in handelde en soms wat onhandig kan zijn. Nu dat risico weg is kunnen ze het podium dit weekend al opbouwen en hem tot winnaar verklarenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:43 schreef Jockari het volgende:
Van mogen Jason en Bart en ... ik weet ,nog niet wie in de finale zitten. Jason wint dit met 2 vingers in de neus.
ik ga mezelf quoten... is er wel überhaupt iemand buiten Jason die de eindoverwinning kan binnenharken kwestie gedrag ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef Ptr67 het volgende:
Wellicht krijg ik nu veel walging over me heen maar...
Als Jason inderdaad zei dat ie oorspronkelijk op Chiara wou gaan; klinkt dat wel gevaarlijk als "ah ze wil mij niet, dan pleur ik ze er maar uit"... of hoe moet je niet omgaan met rejection.
Denk niet dat het om rejection ging maar om zichzelf veilig te stellen. Zij eruit was een Nederlander minder en zijn kriebel weg dus de jeuk ook weg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef Ptr67 het volgende:
Wellicht krijg ik nu veel walging over me heen maar...
Als Jason inderdaad zei dat ie oorspronkelijk op Chiara wou gaan; klinkt dat wel gevaarlijk als "ah ze wil mij niet, dan pleur ik ze er maar uit"... of hoe moet je niet omgaan met rejection.
Hoop het met je mee dat het om die reden gingquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef marky het volgende:
[..]
Denk niet dat het om rejection ging maar om zichzelf veilig te stellen. Zij eruit was een Nederlander minder en zijn kriebel weg dus de jeuk ook weg.
Is hier al meer gezegd door andere cossers. Jason is erg analytisch (Bart ook trouwens). Maakt van hem een sterke speler.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik was bang dat Jason op een of andere manier iets verkeerd zou doen met Mies of Chiara. Omdat hij daar wel wat direct in handelde en soms wat onhandig kan zijn. Nu dat risico weg is kunnen ze het podium dit weekend al opbouwen en hem tot winnaar verklaren
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelo en de 3 bruine beertjes
er was eens een Goudhaartje
ze danste en dwarrelde door de grote mensen wereld
en op een mooie dag
einde verhaal
ANGELO hou je smoel
Denk nog altijd dat Chiara door de psychologen ingepland was voor bepaalde zaken in het huis. Maar dat gaan we niet meer zien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef ben34567 het volgende:
Jason/Charlotte/Lindsey moet toch de saaiste final groep ooit zijn. Ben er zeker van dat febo baalt en dat ze voor Chiara altijd een plaats in de finale ingepland hadden.
Tja zal nog lang duren... heeft even zijn verdriet op standby gezet (tot ie merkt dat er een camera op hem staat).quote:
Zeker mooi, niet zo mooi zijn de principes die bij hem opeens overboord gaan als het hem uitkomt.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ik ga mezelf quoten... is er wel überhaupt iemand buiten Jason die de eindoverwinning kan binnenharken kwestie gedrag ?
Als Febo er over beslist om een Belg te laten staan we er goed op (en dat zeg ik als Belg)...quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]Tenzij BB nog iets bedenkt om Jason te kloten.
Maar... BB leest hier waarschijnlijk mee. Dus kweet het niet meer allemaal.
Ik roep @StruisZVeugelT hier uit tot de dichter van de Cos. Ook @suzi1 kan nog een plaats veroveren. Je moet door hun uitspraken "door kijken".quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en op een mooie dag
einde verhaal
ANGELO hou je smoel
mimi houdt 100% van mimiquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tja zal nog lang duren... heeft even zijn verdriet op standby gezet (tot ie merkt dat er een camera op hem staat).
Zijn echte verdriet zal wel de volle 113 seconden hebben geduurd.
#Mooiquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en op een mooie dag
einde verhaal
ANGELO hou je smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |