Bart is geland in het huisquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart was de eerste weken ..niet zo dwingend met zn uitspraken
en gedrag ..
totaal anders nu
Kan ook gewoon lekker zijn 😁quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef engine het volgende:
Lotje gaat haar wijn halen...die heeft wat te vieren vanavond.
goede vibequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef engine het volgende:
Lotje gaat haar wijn halen...die heeft wat te vieren vanavond.
Merci ledn81quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Panasonic (dit is goedkoopste model. Weet niet welke ze precies hebben)
https://broadcaststoreeur(...)ion-2-and-srt-white/
Vind ik wel mooi van Bart.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
bart weer met een principe.. mocht hij winnen dan wil hij de vrijstelling niet want hij had hem aan chiara beloofd
Chacha en Lesley in de finale. Zal mooie tv beelden opleverenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Ptr67 het volgende:
Fantastische cap daarjuist van wat zal gebeuren tijdens laatste weken.
Die 4 die daar buiten zitten nietszeggend, ubersaai... denkende
ik kan niet meer in bed kruipen bij... /
goh moet ik nu continu bij Char blijven.... /
hmmm op wie moet ik nu dissen.... /
Wat kan ik nu doen zonder rem om b-e-au-ti-ful over te komen op de camera's ... /
Jullie mogen het zelf invullen bij wie wat past.
Dat weet niemand 100% zeker ….quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:41 schreef ben34567 het volgende:
Lees 3 redenen dat Chiara wegging : pesterijen/zus ook lastig gevallen; sterfgeval in familie/vriendenkring; dat ze teveel flirtte met Mich. Wat is het nu
Zal mee geeuwenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chacha en Lesley in de finale. Zal mooie tv beelden opleveren![]()
![]()
Sterfgeval zeker niet, want Chiara kwam al lachend haar erfenis verdelen op TV in de woonkamer..quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:41 schreef ben34567 het volgende:
Lees 3 redenen dat Chiara wegging : pesterijen/zus ook lastig gevallen; sterfgeval in familie/vriendenkring; dat ze teveel flirtte met Mich. Wat is het nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |