Slechts mijn meningquote:
Nouja uit deze groep zelf komt ook niet veel. Goed dat ze bezig gehouden wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou dat
ff alles erdoorheen frotten
als dit nog 46 dagen moet gaan duren
hoe dan
Och en anders maar een paar seconden in een uitzendingquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik moest hier hardop om lachen
komt vast nog wel een filmpje hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef PunkieePie het volgende:
Welk optreden vonden jullie het beste? Heb ze niet allemaal gezien, net even wat terug gekeken!Bart, zeker nu chiara weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar bart zijn optreden had imo het meest met talent te maken
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef PunkieePie het volgende:
Welk optreden vonden jullie het beste? Heb ze niet allemaal gezien, net even wat terug gekeken!Vond ze allemaal bagger. Vanavond het meest gelachen omdat MA zo voor lul lag. Ik zou bevooroordeeld stemmen op Jason. Maar zeker niet omdat het optreden goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Net als bij rob, weer 1 minderquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Hoe reageerde de rest op exit Chiara ? Lindsey en Charlotte zullen wel vrolijk geweest zijn
wrd misselijk van Bartquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
bart weer met een principe.. mocht hij winnen dan wil hij de vrijstelling niet want hij had hem aan chiara beloofd
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wow kort om te stemmen
Alles een 1 gegeven alleen Bart en Chiara een 10![]()
(x2)
Ze moeten gewoon iedere avond drank geven 😁quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
febo feest erin aub
mimi gaat niet feesten als er een feest komt
weinig feestjes gehad in het huis dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon iedere avond drank geven 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |