@ledn81 heb jij het toevallig opgenomen wat jason net zei over het vertrek?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand dat toevallig opgenomen ..gehoord ??
ik ga net opnemen.. wat moet ik horen/opnemen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hoe kan dat nou dan... Nomineren terwijl de uitslag niet bekend isquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ik ga net opnemen met achterstand (was even druk met dat stomme theater gedoe).. was het stream 1?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:ledn81 heb jij het toevallig opgenomen wat jason net zei over het vertrek?
Was toch geen sneer naar charlotte....meer een sneer naar wat er gebeurd is met een stukje zelfspot.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Iets verdrietig gebeurd en dan nog een sneer naar Charlotte……dat ze daar aan denkt op z’n moment.
Jason zei rond 20:05 iets over het vertrek van chiara.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik ga net opnemen.. wat moet ik horen/opnemen?
Je kunt nog 18 minuten stemmen. Het is ZEER belangrijk dat u stemt. Om 20:30 gaan we de lijnen sluiten!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dan... Nomineren terwijl de uitslag niet bekend is
ik moest hier hardop om lachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ze lopen allemaal het theater in, dus ik blij was nog op tijd. Zit ik op stream 2, beeld op publiek.![]()
Schakel over naar stream 1, lopen ze allemaal het theater weer uit!![]()
Stream 2 bleek flink achter te lopen bij mij
Oh okéquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Was toch geen sneer naar charlotte....meer een sneer naar wat er gebeurd is met een stukje zelfspot.
daar ben ik net idd dus neem ik opquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jason zei rond 20:05 iets over het vertrek van chiara.
Ik dacht iets te horen van wij zitten hier ... weken bij elkaar en iemand die ze al haar hele leven kent daar gaat het slecht mee..
zoiets
edit: kan het nog steeds zijn dat haar pa niet tegen kritiek kan.. speculoos natuurlijk i know
mis de woorden:quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt nog 18 minuten stemmen. Het is ZEER belangrijk dat u stemt. Om 20:30 gaan we de lijnen sluiten!!
profeet, ik eet er nu wel eenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gefeliciteerd
je krijgt graties een glas
vers geperste Mandarijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
nou datquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef engine het volgende:
Vind het wel top dat ze deze week ook veel 's avonds afhandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |