Nee neutraal,als hij een derde moet noemen dan kan hij haar kiezenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat kan niet die heeft vrijstelling nu
Geen vrijstelling ze is niet meer genomineerd. Jason kan haar er nog op zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
nee charlotte is neutraalquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee, nominatie is weg, komt nog wel iets aanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee die is nu niet meer genomineerd.. Je kunt niet van nominatie, naar vrijstelling. Dat zou helemaal bizar zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:42 schreef Monique___ het volgende:
lotte geen nominatie meer haha zuuuur voor mimi die haar genomineerd had hahaha
Ah okequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee neutraal,als hij een derde moet noemen dan kan hij haar kiezen
ok dat had ik niet begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen vrijstelling ze is niet meer genomineerd. Jason kan haar er nog op zetten.
Ach we zien het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef ben34567 het volgende:
Als Jason nu niet terug mag komen op zijn beslissing is het een volledige joke want Charlotte haar "neutrale" status komt neer op een vrijstelling.
Dacht ik ook net aan. Maar hij wilde die niet tegen charlotte zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
En wat nou als hij lindsey genomineerd heeft
Dit zegt Joyce trouwens net tegen mij
nee nog niet geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt hier nog steeds niet.
Was Ali nu al SR geweest?
Dat zeg ik net… wat als dit zo is en Charlotte is weer veilig en Lindsey ook dan zou het een automatische exit van de 3de genomineerde zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
S1 werkt hier nog steeds niet.
Was Ali nu al SR geweest?
Ik haal net mijn verhaal weg met hetzelfde.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |