SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaakquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaak
Zonder harig schilletjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaak
Ja het is zo'n.. hoe moet ik dat uitleggen.. zo'n charmeur die zichzelf heel slim vindt en gemaakt /overdreven aardig is. Hij is half Amerikaans en gedraagt zich ook inderdaad zo half nep. Doe gewoon normaal, denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, is dat de kantoorhunk bij jullie?
Stiekem zijn jullie gewoon broer en zusquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is zo'n.. hoe moet ik dat uitleggen.. zo'n charmeur die zichzelf heel slim vindt en gemaakt /overdreven aardig is. Hij is half Amerikaans en gedraagt zich ook inderdaad zo half nep. Doe gewoon normaal, denk ik dan
Vorig jaar nog een album uitgebrachtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die is leuk.
Lang niks meer van gehoord wel
Zo één ken ik ook!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenIk houd niet van die gemaakte types.
Hmm. Eens opzoeken als ik weer thuis benquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een album uitgebracht
Ja ik vraag me dat op die dagen ook nog wel eens af. En hoe hield ik dat vol, met al die reistijdquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Al kwart over acht.
Moet je nagaan dat kantoorwerken vroeger de norm was. Wanneer zag je je huis dan nog eens?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Al kwart over acht.
Moet je nagaan dat kantoorwerken vroeger de norm was. Wanneer zag je je huis dan nog eens?
Dacht dat je US wel aardig vondquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenIk houd niet van die gemaakte types.
Ik zat ook nog eens de helft van de tijd in het buitenland.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dat op die dagen ook nog wel eens af. En hoe hield ik dat vol, met al die reistijd![]()
Heb nu wel meer energie in het weekend dan toen.
Zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat je US wel aardig vond
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
O ja ik ook, dat had ik al verdrongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat ook nog eens de helft van de tijd in het buitenland.
Nee dat niet, dus het kan US niet zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
Ja, en ze praten zo zwijmelend over 'mquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
quote:
Maar dat is gewoon een lang haar gewoontequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?quote:
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nichtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Ich verstehe nur Orgasmusquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nicht
Ik vertrouw Duitsers nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Dit is een Zwitsers artikel. Duitsersquote:
Also beim nächste Mal Neuqseks muss du Fräulein Fles warme Sokskes anziehen.quote:
Voor de laatste keer: Is een winter UI.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn reserve Duitsers![]()
Trouwens tijd om te kerst UI weg te doen
En de winter is voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: Is een winter UI.
Nietquote:
Bedäncksst Fraulijn AusStrahlungquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Also beim nächste Mal Neuqseks muss du Fräulein Fles warme Sokskes anziehen.
Kijk onze bedsokmevrouw even rebels zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NietHet sneeuwt hier nog gewoon.
Maar misschien hou ik deze UI wel gewoon het hele jaar
hier sneeuwde het vandaag ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NietHet sneeuwt hier nog gewoon.
Maar misschien hou ik deze UI wel gewoon het hele jaar
Gaat Gergi er niet uit dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Er is buiten de hele tijd een hond aan het blaffen, maar er hoort helemaal geen hond zo dichtbij te zijn. Het zou kunnen dat de Duitse herder van verderop in de straat weer uitgebroken is, maar ik ben te lui om uit m'n warme bed te gaan om te kijken
Enige wat ik vandaag gezien heb is m'n 4 kantoormurenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier sneeuwde het vandaag ook
heb je de kosmische kus gezien?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige wat ik vandaag gezien heb is m'n 4 kantoormuren
Die snurkt al.quote:
Ze stonden net haast horizontaal, niet meer mooi in lijn met de maanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze stonden net haast horizontaal, niet meer mooi in lijn met de maan
Keer extra proberen en ik was er zo doorheen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, kan nog steeds niet inloggen met digid. Prutambtenaren
Deze zie je gewoon hoor. Zelfs in de lichtstad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien maar in de randstad hoef je niet eens een poging te doen
Alleen nu niet meer omdat die al onder de horizon staatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze zie je gewoon hoor. Zelfs in de lichtstad.
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet meer naar IJsland, veel te veel werk zo'n reis uitzoeken.
Te duur ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Gezellig met me'boy op de kamer.quote:
Stoooooooop hier wil ik niet aan denken, zelfs off-season gaat dit vreselijk wordenquote:
Waarschuw hem wel maar dat ik snurkquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gezellig met me'boy op de kamer.
Maar dat is Venusquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent die dikke die onderop moet
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
Publiek is ook 100% blank..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
Je kijkt er zo overheenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed al even niet gezien
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.quote:
Zouden ze allemaal hun cyclus op elkaar hebben afgestemd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.
Hoe weet je dan wat je daar gaat doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.
En dan excuusnegers inhuren?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.
Dit kun je in de randstad ook wel zien hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien maar in de randstad hoef je niet eens een poging te doen
Dat is ook niet heel inclusiefquote:
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel inclusiefZijn het wel lhbtiqrqensflfgh+ ?
Ben je weer de enige cis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
Gewoon, uur tot uur plannenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Wablief!?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijn.
Maar wanneer dan volgens de planning die hij noemt? In het vliegtuig pas? Ik heb echt hele avonden en weekenden nodig om alles uit te zoeken en dan is mijn planning niet eens zo gedetailleerd als die jij nu postquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, uur tot uur plannen![]()
[ afbeelding ]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer om op een (dure) bestemming uren op mijn telefoon of laptop te spenderen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?
Wat dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wablief!?
Hč benne geheel nie monogaam nie.
Oh die mogen daar toch helemaal niet komenquote:
Nergens meer een hekel aan dan alles plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Tsja, het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schemaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou helemaal gek worden als je op vakantie volgens een planning van uur tot uur gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schema
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Met een vriend van me die ineens alles te duur vond. Dat was de eerste keer IJslandquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter een goed plan hebben en dat af en toe loslaten
dan een godsvermogen betalen, en daar 5 dagen als een planloze niksweter om je heen staan te loenzen.
Blijkt er een net wat langere rij te staan bij de broodjeszaak kun je gelijk je lunch niet meer opetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Drie dagen nodig om de Excel weer bij te werkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bentquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel ziequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Het is al heel wat dat ik tegenwoordig hotels plan![]()
We gaan volgende maand. En ja kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedagquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bent
Mja iets met ervaringen in het verledenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel zie. Juist om flexibiliteit te hebben.
Oh damn, dan snap ik die planning wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaan
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?quote:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dan snap ik die planning wel ja. Dat is erg kort voor daar. Gaaf dat je de Golden Circle hebt kunnen zien.
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja iets met ervaringen in het verledenSoms is het prettiger om van tevoren een hotel te boeken dat luxer en goedkoper is ipv ter plekke nog iets moeten zoeken
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan volgende maand. En ja klopt.
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?
Dat is ook prima hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedag
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deedquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.
Overigens, ervaringen in het verleden, wat is het verhaal?
Dat zou top zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.
STRESS.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deed
Nou ik vroeg het nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.
Zo hadden wij perfecte locatie op IJsland. Alleen vanwege de sneeuw konden we maar halverwege komen. Konden we nog ergens in een hutje blijven slapen en die eigenaar kwam ons met tractor en sneeuwschuiver ophalenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vroeg het niet
Trouwens wat is er spicy aan gewoon de liefde bedrijven![]()
een boekje te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Hotels uitzoeken is wel leuk jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens Fles, bedankt voor de tip om niet naar het piemelmuseum te gaan. Het leek me al zo'n gimmicky ding dat het absoluut niet waard is en je travelsnack bevestigt dat wel.
Trusten flessiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar kids, ik vond het weer gezelligWelterusten allemaal
Wat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.
That said, wanneer kom ik nou heel op verjaardagen?Sla maar over
Ik boek altijd meteenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Oh dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Gemak houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boekenquote:
Als je dan last-minute nog goedkoper ziet worden natuurlijk de originele boeken paar weken verzetten zodat je nog steeds gratis kunt annuleren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nee dat is lame paupergedragquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nou ja als je een hotel 6 maanden van tevoren voor 200 boekt en het is een maand voor vertrek 150 is dat toch niet zo gek om opnieuw te boeken, zeker als dat dan bij 15 hotels zo isquote:
Je hebt gelijk, het was natuurlijk op jouw unieke wijze verwoordquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou noem je die ene de creep, maar die jongen vind jou gewoon leuk en voelde wel dat er een ander was, en je dumpt hem. Hij is een doetje en jankt. Maar dan is hij de creep? Vrouwen
En die ander die vind dat er al 1,5jr een relatie was is bedrogen door een jankende creep![]()
Nee, maar leuk dat je zo geīnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Rocknijntje had laatst toch 3 vriendjes ofzo?
HAHA jongens waarom lees ik dit nu pas, wat heerlijk ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 daarvan had 2 persoonlijkheden. Dus waren er eigenlijk maar 2.
Correct en tevens juist! Alhoewel ik niet twee relaties had, maar nulquote:
Gelachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zijn gelukkig heel veel mensen die niet volgens plan eten.![]()
@:haags
Precies. De full piemelexperience ervaar je toch in bedquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens Fles, bedankt voor de tip om niet naar het piemelmuseum te gaan. Het leek me al zo'n gimmicky ding dat het absoluut niet waard is en je travelsnack bevestigt dat wel.
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. De full piemelexperience ervaar je toch in bed
Ik denk hetquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?
Dan moet je er in gaan liggen, dan wordt die warmquote:
Nah, die is te druk met z'n game.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ama het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tering maar jezus wat was dit gruwelijk vet.
[ link | afbeelding ]
Dat hoort ook!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker maar we zijn lichamelijk gesloopt.
Morgen als een oud omaatje rondlopen dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu voel ik wel dat ik geen 16 meer ben.
Fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ama het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tering maar jezus wat was dit gruwelijk vet.
[ link | afbeelding ]
Kwivriendinquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:17 schreef kwiwi het volgende:
Dacht dat het al 5u was, maar is pas 2u en ben klaarwakker
Prinsesquote:
Nee nog wakker. Tot laat studeren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 02:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PrinsesNog wakker of tussendoor wakker?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee nog wakker. Tot laat studeren.
Dat is geen Kwiwischema neequote:Op donderdag 2 maart 2023 02:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Het zal geen verrassing zijn dat ik dat niet kon, zo laat nog studeren![]()
Nee. Nog niet maar dat zijn zorgen voor over een paar jaar.quote:Al enig idee wat je na je studie wil doen?
Nou succes dan nog even tot vrijdagquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen Kwiwischema nee![]()
Maar ik lig een beetje achter dus moet even een inhaalslag maken voor vrijdag
[..]
Nee. Nog niet maar dat zijn zorgen voor over een paar jaar.
Good luckquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou succes dan nog even tot vrijdag![]()
Ik ga even netflixen op m'n telefoon en hopen dat ik in slaap val.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hallo dimmies , ben je weer aan het spoken?
Beestjes?quote:Op donderdag 2 maart 2023 05:54 schreef bitterbal het volgende:
Zitten vandaag rare dingetjes in het water
Nee lijken op kwalletjes ofzo. Bruine puntjes met een wit doorschijnende rokquote:
Dit ja.quote:
Ik ga ook niet als er wat anders dan kleine niet gevaarlijke vissen, dolfijnen of schildpadden in zittenquote:
Is gewoon sushiquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee lijken op kwalletjes ofzo. Bruine puntjes met een wit doorschijnende roken zag een soort van lineaal vis met spitse snuit:p
Zou houden wij al jaren een neefje voor de gek, die was een keer in paniek in de zee en dat dikkerdje begon ineens haai haai haai te schreeuwen terwijl we met zijn drietjes vrolijk aan het snorkelen waren in een afgelegen mangrovebaai, wij zagen niks dus snorkel, snorkel, lach, snorkel hahaha stel je aan dikke, zie ik afgelopen week dat exact die baai in Mexico door de stierhaai gebruikt wordt als kraamkamer.quote:
Gelijk abonnement afgeslotenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Betere reclame is er niet;
https://www.ad.nl/show/cr(...)-porno-van~ab50153d/
Vallen ze je niet lastig en kun je niet inbellen om te vergaderen. Zou ik nog maandje volhouden.quote:
Zonder de coronapandemie zou Teams slechts gebruikt worden door blote vrouwen en gamende kinderen, inmiddels is het de primaire manier van communiceren van de homo sapiens.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vallen ze je niet lastig en kun je niet inbellen om te vergaderen. Zou ik nog maandje volhouden.
Eerst betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geduld als het maar voor vrijdag gereed is okethankyoubye
Hij heeft nogal een grote lip dusjah. Wie betaalt bepaalt. En anders dus gewoonquote:
quote:
They call it paradisequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Kom k hier op mijn favo strand. Ligt het vol met plastic en rotzooi. Ben maar gaan opruimen
Ballie’s Beach Cleaning Servicequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Kom k hier op mijn favo strand. Ligt het vol met plastic en rotzooi. Ben maar gaan opruimen
@4EverBlackEyed is trotsquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Alleen overdag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen jullie ook de hele dag alle ramen op kiepstand de hele dag en nacht ook al is het -5 snachts? Op de slaapkamers dan.
Bal de Strandjutterquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
‘s Nachts heb ik altijd een raam open op kiepstand in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen jullie ook de hele dag alle ramen op kiepstand de hele dag en nacht ook al is het -5 snachts? Op de slaapkamers dan.
Ja altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Tijdje niet gezien. Misschien een project samen met Wervelwind aan het doen. Of met schoonouders op vakantie.quote:
Weekje naar Center Parcs met de caafs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Misschien een project samen met Wervelwind aan het doen. Of met schoonouders op vakantie.
*logt weer uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Misschien een project samen met Wervelwind aan het doen. Of met schoonouders op vakantie.
Ja hoor, beetje drukjes.quote:
Volgende week zwangel dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje drukjes.
Afgelopen dagen gelijk na het werk in slaap geflikkerddus ik hoop dat volgende week wat beter gaat
Super zwangelquote:
Dat klinkt inderdaad als een drukke weekquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje drukjes.
Afgelopen dagen gelijk na het werk in slaap geflikkerddus ik hoop dat volgende week wat beter gaat
Ja en er moest ook ineens een training tussen gepropt worden, waarbij je ook nog moest voorbereiden waar we eigenlijk de tijd niet voor hebben, maar goed, het zij zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een drukke week
Computergezeikjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn e-mail bijwerken (nou ja.. willen is een groot woord), maar nu loopt naast Excel ook mijn Outlook vast
Zo lang je in het huisje blijft is het goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Vakantie in CenterParc klinkt altijd zalig. Maar dat is meer mn herinnering van vroeger. Nu zal het vast niet meer zo geweldig zijn als toen.
Ik heb er ook wel goede herinneringen aan. Maar nu moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Vakantie in CenterParc klinkt altijd zalig. Maar dat is meer mn herinnering van vroeger. Nu zal het vast niet meer zo geweldig zijn als toen.
Topquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en er moest ook ineens een training tussen gepropt worden, waarbij je ook nog moest voorbereiden waar we eigenlijk de tijd niet voor hebben, maar goed, het zij zo.
Maar de Dome was altijd het gezelligste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang je in het huisje blijft is het goed
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minderquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar de Dome was altijd het gezelligste.
Al stikt het daar natuurlijk van de kinderen.
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenotenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zullen we van heel Nederland maar gewoon een 30km/h zone maken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minder
Appeltje eitje voor psvquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenoten
Goeje vraagquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog eens gaan bedenken waar ik deze zomer op vakantie wil.
Dat dachten ze in Utrecht ook over hun wedstrijd van dinsdagquote:
Dit wordt 4 of 5-0quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Utrecht ook over hun wedstrijd van dinsdag![]()
![]()
He maatjequote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit wordt 4 of 5-0
Ado moet zich richten op Heracles, veel belangrijker.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Computergezeikjes.![]()
Ik ga zo mijn laptop aanzwengelen. Gisteren was mijn account op inactief gezet. Hele dag bezig geweest om het weer werkend te krijgen
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Ja precies. Nu klinkt het meer als een verkapte versie van een krijspaleisquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies. Nu klinkt het meer als een verkapte versie van een krijspaleis
Ballie's Beach Bleachquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie’s Beach Cleaning Service
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)
Op Teams na werkte alles aan het einde van de middag. Maar dat is nu ook up en running. Hoef ik niet weer de helpdesk plat te bellenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh altijd grappig, computer gedoetjes die de hele dag duren
ik heb echt nog geen idee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraagNiet naar CenterParcs.
Wat heeft je voorkeur?
Voor mij is het paradijs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They call it paradise
I don't know why
You call someplace paradise
Kiss it goodbye
Klinkt allemaal wel mooi. Niet zo warm, maar dat is net wat je voorkeur heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog geen idee.
Als ik de fiets wil meenemen neig ik naar Denemarken. Anders eerder Noorwegen of Ierland.
Of eens een keer wat verder weg
Jawel hoor, de planeet blijft gewoon draaienquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer aan het werk dan. Er gaat weer niks vanzelf vandaag.
Nou vooruit danquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, de planeet blijft gewoon draaien
En het zonnetje schijnt weer lekkerquote:
Ik heb laatst Big Hero 6 gekeken en wil even zeggen dat ik het nu helemaal eens ben met je UI en ondertitel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |