Alleen nu niet meer omdat die al onder de horizon staatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze zie je gewoon hoor. Zelfs in de lichtstad.
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet meer naar IJsland, veel te veel werk zo'n reis uitzoeken.
Te duur ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Gezellig met me'boy op de kamer.quote:
Stoooooooop hier wil ik niet aan denken, zelfs off-season gaat dit vreselijk wordenquote:
Waarschuw hem wel maar dat ik snurkquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gezellig met me'boy op de kamer.
Maar dat is Venusquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent die dikke die onderop moet
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
Publiek is ook 100% blank..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
Je kijkt er zo overheenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed al even niet gezien
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.quote:
Zouden ze allemaal hun cyclus op elkaar hebben afgestemd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.
Hoe weet je dan wat je daar gaat doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.
En dan excuusnegers inhuren?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |