Enige wat ik vandaag gezien heb is m'n 4 kantoormurenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier sneeuwde het vandaag ook
heb je de kosmische kus gezien?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige wat ik vandaag gezien heb is m'n 4 kantoormuren
Die snurkt al.quote:
Ze stonden net haast horizontaal, niet meer mooi in lijn met de maanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze stonden net haast horizontaal, niet meer mooi in lijn met de maan
Keer extra proberen en ik was er zo doorheen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, kan nog steeds niet inloggen met digid. Prutambtenaren
Deze zie je gewoon hoor. Zelfs in de lichtstad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien maar in de randstad hoef je niet eens een poging te doen
Alleen nu niet meer omdat die al onder de horizon staatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze zie je gewoon hoor. Zelfs in de lichtstad.
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet meer naar IJsland, veel te veel werk zo'n reis uitzoeken.
Te duur ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Gezellig met me'boy op de kamer.quote:
Stoooooooop hier wil ik niet aan denken, zelfs off-season gaat dit vreselijk wordenquote:
Waarschuw hem wel maar dat ik snurkquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gezellig met me'boy op de kamer.
Maar dat is Venusquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent die dikke die onderop moet
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |