quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
Ja, en ze praten zo zwijmelend over 'mquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
quote:
Maar dat is gewoon een lang haar gewoontequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
Hoe oud was je toen?quote:
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nichtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Ich verstehe nur Orgasmusquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nicht
Ik vertrouw Duitsers nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Dit is een Zwitsers artikel. Duitsersquote:
Also beim nächste Mal Neuqseks muss du Fräulein Fles warme Sokskes anziehen.quote:
Voor de laatste keer: Is een winter UI.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn reserve Duitsers![]()
Trouwens tijd om te kerst UI weg te doen
En de winter is voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: Is een winter UI.
Nietquote:
Bedäncksst Fraulijn AusStrahlungquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Also beim nächste Mal Neuqseks muss du Fräulein Fles warme Sokskes anziehen.
Kijk onze bedsokmevrouw even rebels zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NietHet sneeuwt hier nog gewoon.
Maar misschien hou ik deze UI wel gewoon het hele jaar
hier sneeuwde het vandaag ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NietHet sneeuwt hier nog gewoon.
Maar misschien hou ik deze UI wel gewoon het hele jaar
Gaat Gergi er niet uit dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Er is buiten de hele tijd een hond aan het blaffen, maar er hoort helemaal geen hond zo dichtbij te zijn. Het zou kunnen dat de Duitse herder van verderop in de straat weer uitgebroken is, maar ik ben te lui om uit m'n warme bed te gaan om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |