Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenIk houd niet van die gemaakte types.
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
O ja ik ook, dat had ik al verdrongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat ook nog eens de helft van de tijd in het buitenland.
Nee dat niet, dus het kan US niet zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
Ja, en ze praten zo zwijmelend over 'mquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?
quote:
Maar dat is gewoon een lang haar gewoontequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?quote:
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nichtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Ich verstehe nur Orgasmusquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das verstehen ich nicht hoor, das schafft ich nicht
Ik vertrouw Duitsers nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, het is nu duidelijk: Sokken aan in bed is gezond
[ afbeelding ]
Dit is een Zwitsers artikel. Duitsersquote:
Also beim nächste Mal Neuqseks muss du Fräulein Fles warme Sokskes anziehen.quote:
Voor de laatste keer: Is een winter UI.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn reserve Duitsers![]()
Trouwens tijd om te kerst UI weg te doen
En de winter is voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: Is een winter UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |