SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaakquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaak
Zonder harig schilletjequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve de broodballetjes met melk ben je wel een beetje een mannelijke versie van mij af en toe heel vaak
Ja het is zo'n.. hoe moet ik dat uitleggen.. zo'n charmeur die zichzelf heel slim vindt en gemaakt /overdreven aardig is. Hij is half Amerikaans en gedraagt zich ook inderdaad zo half nep. Doe gewoon normaal, denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, is dat de kantoorhunk bij jullie?
Stiekem zijn jullie gewoon broer en zusquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is zo'n.. hoe moet ik dat uitleggen.. zo'n charmeur die zichzelf heel slim vindt en gemaakt /overdreven aardig is. Hij is half Amerikaans en gedraagt zich ook inderdaad zo half nep. Doe gewoon normaal, denk ik dan
Vorig jaar nog een album uitgebrachtquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die is leuk.
Lang niks meer van gehoord wel
Zo één ken ik ook!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenIk houd niet van die gemaakte types.
Hmm. Eens opzoeken als ik weer thuis benquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een album uitgebracht
Ja ik vraag me dat op die dagen ook nog wel eens af. En hoe hield ik dat vol, met al die reistijdquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Al kwart over acht.
Moet je nagaan dat kantoorwerken vroeger de norm was. Wanneer zag je je huis dan nog eens?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Al kwart over acht.
Moet je nagaan dat kantoorwerken vroeger de norm was. Wanneer zag je je huis dan nog eens?
Dacht dat je US wel aardig vondquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, zo’n type ken ik wel. Zo iemand die het helemaal met zichzelf heeft getroffenIk houd niet van die gemaakte types.
Ik zat ook nog eens de helft van de tijd in het buitenland.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dat op die dagen ook nog wel eens af. En hoe hield ik dat vol, met al die reistijd![]()
Heb nu wel meer energie in het weekend dan toen.
Zekerquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat je US wel aardig vond
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
En alle vrouwen kwijlend voor het raam als hij voorbij loopt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, zo eentje. Hij gaat ook de hele tijd met z'n hand door z'n half lange haar
O ja ik ook, dat had ik al verdrongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat ook nog eens de helft van de tijd in het buitenland.
Nee dat niet, dus het kan US niet zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertelt hij ook allerlei sterke verhalen of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |