waar is hierquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
De stoelen hebben hier wel klaptafeltje s voor je bier. Luxe dit
Welk concert ben je heen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere werkquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
De stoelen hebben hier wel klaptafeltje s voor je bier. Luxe dit
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]Oh ok, denk dat ik nog eerder naar Ama's concert zou gaan ondanks dat het in Tilly isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar veel plezier
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Categorie: Ik doe een sportBH en retestrakke legging aan waar mijn tieten en cameltoe uitpuilen om in vol ornaat te gaan squatten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuwe snowflake ofniet, zag een topic dat alle mannen haar aanspraken en begluurden in de fitness
Ik heb ook niet eens geprobeerd te vragen of er mensen mee gingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, denk dat ik nog eerder naar Ama's concert zou gaan ondanks dat het in Tilly isMaar veel plezier
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]Met wie? 👀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Categorie: Ik doe een sportBH en retestrakke legging aan waar mijn tieten en cameltoe uitpuilen om in vol ornaat te gaan squatten.
“Huhuhu mannen kijken naar mij![]()
![]()
“
Misschien wel zo verstandig jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet eens geprobeerd te vragen of er mensen mee gingen
Alleen op een stoel in zo'n zaal zitten voelt toch minder awkward dan alleen staand in een zaal. Voordeel van een theater tourquote:
Ik ga echt nooit naar concerten, is me veel te druk en luidruchtigquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, denk dat ik nog eerder naar Ama's concert zou gaan ondanks dat het in Tilly isMaar veel plezier
quote:
Huehue, neequote:
Ja ik ook niet, maar als ik zou moeten kiezen dan datquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit naar concerten, is me veel te druk en luidruchtig
Idemquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh vind ik niet. Ben wel eens solo naar Florence + the Machine gegaan en toen zat ik awkward tussen twee koppeltjes geparkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen op een stoel in zo'n zaal zitten voelt toch minder awkward dan alleen staand in een zaal. Voordeel van een theater tour
Ja, veel mensen. Met kinderen. Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder geluid zou echt raar zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koppel hem aan @bitterbalquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Surferdude collega werkt me op m'n zenuwen. Snap niet dat alle vrouwen 'm zo geweldig vinden
Aah, is dat de kantoorhunk bij jullie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Surferdude collega werkt me op m'n zenuwen. Snap niet dat alle vrouwen 'm zo geweldig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |