Dit kun je in de randstad ook wel zien hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien maar in de randstad hoef je niet eens een poging te doen
Dat is ook niet heel inclusiefquote:
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel inclusiefZijn het wel lhbtiqrqensflfgh+ ?
Ben je weer de enige cis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
Gewoon, uur tot uur plannenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Wablief!?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijn.
Maar wanneer dan volgens de planning die hij noemt? In het vliegtuig pas? Ik heb echt hele avonden en weekenden nodig om alles uit te zoeken en dan is mijn planning niet eens zo gedetailleerd als die jij nu postquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, uur tot uur plannen![]()
[ afbeelding ]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer om op een (dure) bestemming uren op mijn telefoon of laptop te spenderen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?
Wat dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wablief!?
Hè benne geheel nie monogaam nie.
Oh die mogen daar toch helemaal niet komenquote:
Nergens meer een hekel aan dan alles plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Tsja, het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schemaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou helemaal gek worden als je op vakantie volgens een planning van uur tot uur gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schema
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Met een vriend van me die ineens alles te duur vond. Dat was de eerste keer IJslandquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter een goed plan hebben en dat af en toe loslaten
dan een godsvermogen betalen, en daar 5 dagen als een planloze niksweter om je heen staan te loenzen.
Blijkt er een net wat langere rij te staan bij de broodjeszaak kun je gelijk je lunch niet meer opetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Drie dagen nodig om de Excel weer bij te werkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bentquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel ziequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Het is al heel wat dat ik tegenwoordig hotels plan![]()
We gaan volgende maand. En ja kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedagquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bent
Mja iets met ervaringen in het verledenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel zie. Juist om flexibiliteit te hebben.
Oh damn, dan snap ik die planning wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaan
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?quote:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dan snap ik die planning wel ja. Dat is erg kort voor daar. Gaaf dat je de Golden Circle hebt kunnen zien.
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja iets met ervaringen in het verledenSoms is het prettiger om van tevoren een hotel te boeken dat luxer en goedkoper is ipv ter plekke nog iets moeten zoeken
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan volgende maand. En ja klopt.
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?
Dat is ook prima hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedag
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deedquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.
Overigens, ervaringen in het verleden, wat is het verhaal?
Dat zou top zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.
STRESS.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deed
Nou ik vroeg het nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.
Zo hadden wij perfecte locatie op IJsland. Alleen vanwege de sneeuw konden we maar halverwege komen. Konden we nog ergens in een hutje blijven slapen en die eigenaar kwam ons met tractor en sneeuwschuiver ophalenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vroeg het niet
Trouwens wat is er spicy aan gewoon de liefde bedrijven![]()
een boekje te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Hotels uitzoeken is wel leuk jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens Fles, bedankt voor de tip om niet naar het piemelmuseum te gaan. Het leek me al zo'n gimmicky ding dat het absoluut niet waard is en je travelsnack bevestigt dat wel.
Trusten flessiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar kids, ik vond het weer gezelligWelterusten allemaal
Wat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.
That said, wanneer kom ik nou heel op verjaardagen?Sla maar over
Ik boek altijd meteenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Oh dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Gemak houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boekenquote:
Als je dan last-minute nog goedkoper ziet worden natuurlijk de originele boeken paar weken verzetten zodat je nog steeds gratis kunt annuleren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nee dat is lame paupergedragquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nou ja als je een hotel 6 maanden van tevoren voor 200 boekt en het is een maand voor vertrek 150 is dat toch niet zo gek om opnieuw te boeken, zeker als dat dan bij 15 hotels zo isquote:
Je hebt gelijk, het was natuurlijk op jouw unieke wijze verwoordquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou noem je die ene de creep, maar die jongen vind jou gewoon leuk en voelde wel dat er een ander was, en je dumpt hem. Hij is een doetje en jankt. Maar dan is hij de creep? Vrouwen
En die ander die vind dat er al 1,5jr een relatie was is bedrogen door een jankende creep![]()
Nee, maar leuk dat je zo geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Rocknijntje had laatst toch 3 vriendjes ofzo?
HAHA jongens waarom lees ik dit nu pas, wat heerlijk ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 daarvan had 2 persoonlijkheden. Dus waren er eigenlijk maar 2.
Correct en tevens juist! Alhoewel ik niet twee relaties had, maar nulquote:
Gelachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zijn gelukkig heel veel mensen die niet volgens plan eten.![]()
@:haags
Precies. De full piemelexperience ervaar je toch in bedquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens Fles, bedankt voor de tip om niet naar het piemelmuseum te gaan. Het leek me al zo'n gimmicky ding dat het absoluut niet waard is en je travelsnack bevestigt dat wel.
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. De full piemelexperience ervaar je toch in bed
Ik denk hetquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?
Dan moet je er in gaan liggen, dan wordt die warmquote:
Nah, die is te druk met z'n game.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt iedereen nu in bed voor die piemelexperience?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ama het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tering maar jezus wat was dit gruwelijk vet.
[ link | afbeelding ]
Dat hoort ook!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker maar we zijn lichamelijk gesloopt.
Morgen als een oud omaatje rondlopen dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu voel ik wel dat ik geen 16 meer ben.
Fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ama het volgende:
Mijn rug is helemaal naar de tering maar jezus wat was dit gruwelijk vet.
[ link | afbeelding ]
Kwivriendinquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:17 schreef kwiwi het volgende:
Dacht dat het al 5u was, maar is pas 2u en ben klaarwakker
Prinsesquote:
Nee nog wakker. Tot laat studeren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 02:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PrinsesNog wakker of tussendoor wakker?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee nog wakker. Tot laat studeren.
Dat is geen Kwiwischema neequote:Op donderdag 2 maart 2023 02:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Het zal geen verrassing zijn dat ik dat niet kon, zo laat nog studeren![]()
Nee. Nog niet maar dat zijn zorgen voor over een paar jaar.quote:Al enig idee wat je na je studie wil doen?
Nou succes dan nog even tot vrijdagquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen Kwiwischema nee![]()
Maar ik lig een beetje achter dus moet even een inhaalslag maken voor vrijdag
[..]
Nee. Nog niet maar dat zijn zorgen voor over een paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |