Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schema
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Met een vriend van me die ineens alles te duur vond. Dat was de eerste keer IJslandquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter een goed plan hebben en dat af en toe loslaten
dan een godsvermogen betalen, en daar 5 dagen als een planloze niksweter om je heen staan te loenzen.
Blijkt er een net wat langere rij te staan bij de broodjeszaak kun je gelijk je lunch niet meer opetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Drie dagen nodig om de Excel weer bij te werkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bentquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schema
Zou het?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij gewoon een schaduw-schema hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dat mag hij niet als we samen reizen.
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel ziequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Het is al heel wat dat ik tegenwoordig hotels plan![]()
We gaan volgende maand. En ja kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In welke periode wil je gaan? 10 dagen inclusief Westfjorden dan ben je best veel rond aan het crossen.
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang was je toen trouwens in IJsland en wat heb je allemaal kunnen doen qua route, Fles? Wij willen proberen in tien dagen het hele eiland rond te gaan + Westfjorden. Dat is ambitieus, maar mogelijk. Een beetje een planning van dag tot dag hebben zal nodig gaan zijn, maar niet op de minuut af
.
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedagquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is maar welke mate van dwang je ervaart. Als er een bootverbinding in zit die 2 keer per week gaat dan is dat iets dringender dan of je een kwartiertje vroeger of later bij een restaurant bent
Mja iets met ervaringen in het verledenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets wat ik compleet loslaat en op de plek van bestemming wel zie. Juist om flexibiliteit te hebben.
Oh damn, dan snap ik die planning wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was er vier dagen geloof ik. Veel gedaan
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?quote:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh damn, dan snap ik die planning wel ja. Dat is erg kort voor daar. Gaaf dat je de Golden Circle hebt kunnen zien.
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja iets met ervaringen in het verledenSoms is het prettiger om van tevoren een hotel te boeken dat luxer en goedkoper is ipv ter plekke nog iets moeten zoeken
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan volgende maand. En ja klopt.
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had toch laatst 2 vriendjes? We vroegen ons af of je ze ook allebei wipte?
Dat is ook prima hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk wel focussen op het halen van die boot. Maar verder heb ik altijd heel globale plannen voor een vakantiedag
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deedquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja absoluut, blijft een lastige afweging altijd.
Overigens, ervaringen in het verleden, wat is het verhaal?
Dat zou top zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nauwelijks last meer van afgesloten wegen door slecht weer, maar dan is het denk ik nog steeds te kort als je ook nog echt wat dingen wil plannen.
STRESS.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh niks spannends hoor, de eerste keer VS hadden we niks gereserveerd en dan was het telkens 's avonds kutten om een hotel te boeken voor de volgende nacht, helemaal als de hotel wifi kut deed
Nou ik vroeg het nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen want daar stond alles, maar dat lukte je de vorige keer ook al niet zo goed zonder er allerlei spicy details bij te verzinnen zag ik.
Zo hadden wij perfecte locatie op IJsland. Alleen vanwege de sneeuw konden we maar halverwege komen. Konden we nog ergens in een hutje blijven slapen en die eigenaar kwam ons met tractor en sneeuwschuiver ophalenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vroeg het niet
Trouwens wat is er spicy aan gewoon de liefde bedrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |