Publiek is ook 100% blank..quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet echt als een verrassing moeten komen toch?
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja. Pauze bij Suzan & Freek:
Rij bij de dames wc van 100 meter.
Mannen doen een plasje, hebben tijd om een drankje te pakken en zitten weer in de zaal.
Zwaar in de minderheid hier
Je kijkt er zo overheenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
@:4everblackeyed al even niet gezien
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.quote:
Zouden ze allemaal hun cyclus op elkaar hebben afgestemd?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je aan de rode klats bent ben je wel even bezig met verschonen ja.
Hoe weet je dan wat je daar gaat doenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Vlucht boeken, auto huren, hostel/airbnb's en klaar.
En dan excuusnegers inhuren?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan echt niet meer. Ze zouden bij de kaartverkoop om je kleur moeten vragen en een quotum instellen.
Dit kun je in de randstad ook wel zien hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien maar in de randstad hoef je niet eens een poging te doen
Dat is ook niet heel inclusiefquote:
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel inclusiefZijn het wel lhbtiqrqensflfgh+ ?
Ben je weer de enige cis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
Gewoon, uur tot uur plannenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, dat spectrum is wel redelijk gecoverd denk ik
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat je daar gaat doen? Voor mij zijn die dingen echt 2% van de voorbereiding.
Wablief!?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een concert waar ik een van de weinige monogame cis hetero's zal gaan zijn.
Maar wanneer dan volgens de planning die hij noemt? In het vliegtuig pas? Ik heb echt hele avonden en weekenden nodig om alles uit te zoeken en dan is mijn planning niet eens zo gedetailleerd als die jij nu postquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, uur tot uur plannen![]()
[ afbeelding ]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer om op een (dure) bestemming uren op mijn telefoon of laptop te spenderen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rest kun je daarna toch nog wel bekijken?
Wat dan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wablief!?
Hč benne geheel nie monogaam nie.
Oh die mogen daar toch helemaal niet komenquote:
Nergens meer een hekel aan dan alles plannen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Tsja, het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een dergelijke planning in New York. Vooraf al ieder restaurant uitgezocht en wist ook al praktisch wat die ging eten. Leuk toen zijn vriendin 2 dagen ziek was en zijn planning onhaalbaar werd.
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schemaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou helemaal gek worden als je op vakantie volgens een planning van uur tot uur gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je veter een keer los en dan is de hele planning overhoop.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou totaal nerveus worden van zo’n schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |