SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Hopelijk hoeft ze nooit naar de huisarts of tandarts danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan Vlinder komt sloop ik finaal.
Shit of het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hoeft ze nooit naar de huisarts of tandarts dan
Die liggen hier al in de achtertuin.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hoeft ze nooit naar de huisarts of tandarts dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:06 schreef Ama het volgende:
Ah binnenkort op Netflix een docu over seriemoordenaar Etto.
@AIVD afvoeren maar dezequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die liggen hier al in de achtertuin.
NOOT AIVD: NIET ECHT, HUMOR OM TE LACHEN EN ZULKS, GAARNE GEEN BEDLICHTINGEN WANT IK BEN AL ZO MOE STELLETJE NIEUWSGIERIGE AAGJES
Oh wacht even. Kreeg wat lekkers doorgestuurdquote:
wacht maar...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zien jullie dit @:AIVD, hij is weer een misdrijf aan het plannen
Over de man met het beperkte voedingspatroon, woede uitbarstingen als het om een ontpopte cocon ging en een ongezonde fascinatie voor galeriedraad en ouwe meukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:06 schreef Ama het volgende:
Ah binnenkort op Netflix een docu over seriemoordenaar Etto.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar...
en jij ook @:ama
........................... dit is geen lijst, dit is een BOEKWERK, 67 delen, voetnoten, referenties, notities en verdere verwijzingen naar je euvele daden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over de man met het beperkte voedingspatroon, woede uitbarstingen als het om een ontpopte cocon ging en een ongezonde fascinatie voor galeriedraad en ouwe meuk
De Helmondse Ted Bundy, alias de schrale spijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over de man met het beperkte voedingspatroon, woede uitbarstingen als het om een ontpopte cocon ging en een ongezonde fascinatie voor galeriedraad en ouwe meuk
Kijk je wel uit dat je geen tennisarm krijgt van al dat schrijven, en zoek er ook wel een goede plek voor om het te gaan noteren, antiek meubilair staat niet bekend om zijn goede ergonomiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
........................... dit is geen lijst, dit is een BOEKWERK, 67 delen, voetnoten, referenties, notities en verdere verwijzingen naar je euvele daden.
lijstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Helmondse Ted Bundy, alias de schrale spijker.
Zou kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil dat eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:10 schreef dud0r het volgende:
Kan het hier niet plaatsen mevrouwtje dingdong. Dacht dat het een linkje was maar het was een video.
Dus check je wa even
Ja, nog een paar weken.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Morgen kunnen we weer belastingaangifte doen. Wat een genot.
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Theoretisch gezien is dat mogelijk ja, ben benieuwd hoelang het duurt voordat zoals elk jaar het hele systeem er weer uit ligt wegens overbelastingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Morgen meteen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
meh, ik doe het wel ergens in aprilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen meteen doen natuurlijk
Via de app gaat het meestal vrij voorspoedig; dat is gewoon paar keer klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is dat mogelijk ja, ben benieuwd hoelang het duurt voordat zoals elk jaar het hele systeem er weer uit ligt wegens overbelasting
Op Koningsdag is wel een mooie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh, ik doe het wel ergens in april
wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Staat dus best wel voor een kapitaal hier in huis (boeken, prenten, beelden)
Nieuwe inboedel maar doen?
staven, munten..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
menig fokker zal beweren dat vlinder een beeld isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?
sommige dingen heel mooi, andere dingen een beetje... "Overdreven".quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
sowieso laat ik bepaalde dingen na aan provinciale archievenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.
Gewoon de fik erinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Waarom? Is toch onvervangbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Alles verkopen en ontelbare flapperjurkjes voor je rups kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
"En toen was Dimmy ineens verdwenen... enkel een bloedige laklaars was nog te bespeuren"quote:
Allemaal onder de rivieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.
dat weet ik wel zekertjes... allemaal Romeinse keizers die je eng aanstarenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
etto z'n huis klinkt volgens mij als een winkel op diagon alleyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
Misschien is Vlinder in de tachtig en voelt ze zich thuis in een museumquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso laat ik bepaalde dingen na aan provinciale archieven
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat weet ik wel zekertjes... allemaal Romeinse keizers die je eng aanstaren
dat weet ik zo net niet... schaarste is waardequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzamelingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.
Je bent alvast met het tweede seizoen bezig?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"En toen was Dimmy ineens verdwenen... enkel een bloedige laklaars was nog te bespeuren"
Oh dat is wel een dingetje inderdaad als iemand dan overlijdt. Zit je dan met een huis vol spullen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is Vlinder in de tachtig en voelt ze zich thuis in een museum
100 Mariabeelden; denk dat ik ze gewoon in de container had gegooid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat weet ik zo net niet... schaarste is waarde
Dat lijkt me doodnormaal, jij heb toch ook niet dezelfde smaak als je oma?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzameling
zou ik niet doen, sommige varianten, zeker uit de 19e eeuw, zijn uitermate zeldzaam.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 Mariabeelden; denk dat ik ze gewoon in de container had gegooid.
Kinderen heeft hij niet. En vanuit de familie ook niet iemand die dat soort spul wil hebben. Heeft ook akelig veel geld denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzameling
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodnormaal, jij heb toch ook niet dezelfde smaak als je oma?
Ney zo lelijk als je taalfout zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Ama het volgende:
Die litteken onder mijn tiet is echt zo lelijk geworden.
Sneaky in de bosjes verstoppen in de buurt van Santiago de Compostelaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er zitten er een aantal bij die echt veel waard zijn voor de kenner.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou ik niet doen, sommige varianten, zeker uit de 19e eeuw, zijn uitermate zeldzaam.
Laat me met rust.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ney zo lelijk als je taalfout zeker
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Ama het volgende:
Die litteken onder mijn tiet is echt zo lelijk geworden.
Van mijn ouders hoef ik ook niet zoveel spullen te hebben. Van mijn tante heb ik een paar dingen die emotionele waarde hebben en meer ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.
poef, weg, 1.500 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.
Nou oké dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezen
Van dat vieze vergeelde papier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.
En je kunt het altijd nog laten laserenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezen
fix'dquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat vieze vergeelde waardevolle papier.
Nou zo boeiend vind ik die plek ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt het altijd nog laten laseren
Ney denk het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ney zo lelijk als je taalfout zeker
Kijk de oude condoom van schapendarm van ome Willem.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt het altijd nog laten laseren
Gewoon een goed verhaal bij verzinnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo boeiend vind ik die plek ook weer niet hoor.
Oh gelukkig, je bent er.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de oude condoom van schapendarm van ome Willem.
hoeveel satellieten heb je?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Satellieten kosten miljarden.
Al te lang niet gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)/5-t1.gif]afbeelding[/url] ]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoeveel satellieten heb je?
In ieder stadje zijn eigen satjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
menig fokker zal beweren dat vlinder een beeld is
Geen Grieks restaurant in de buurt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder verzamelt serviezen. Hele huis staat vol. En nou hebben ze het zo geregeld: Tante regelt de begrafenis, oom verkoopt het huis, en ik mag de inboedel regelen![]()
Denk dat ik ze maar even een paar namen ga ontfutselen van handelaren in dat kringetje. Want dit gaat ongeveer net zo veel werk worden na hun dood als alle honderd miljoen miljard computergezeikjes ervoor
Herinvesteren in biljetjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder verzamelt serviezen. Hele huis staat vol. En nou hebben ze het zo geregeld: Tante regelt de begrafenis, oom verkoopt het huis, en ik mag de inboedel regelen![]()
Denk dat ik ze maar even een paar namen ga ontfutselen van handelaren in dat kringetje. Want dit gaat ongeveer net zo veel werk worden na hun dood als alle honderd miljoen miljard computergezeikjes ervoor
Goeie kont is ook belangrijk Etto.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)
ze hockeyt, wat denk je...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie kont is ook belangrijk Etto.
Kom je nog steeds af en toe in dat lelijke gebouw daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)
"De ouden van dagen zeggen nog dat zij ooit van Dimmy gehoord hebben, voordat zij op mysterieuze wijze verdween in een storm van vuur en sulfur"quote:
Naja kan moeilijk de hele zooi in de container flikkerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herinvesteren in biljetjes.
hoog niveau idd...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel met een stick om kan gaan dan.
In een galm van tergend traag verstommend gehinnik....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"De ouden van dagen zeggen nog dat zij ooit van Dimmy gehoord hebben, voordat zij op mysterieuze wijze verdween in een storm van vuur en sulfur"
Beter van niet inderdaad. Misschien bij leven al wat afstand van nemen. Mijn moeder heeft al aardig opgeruimd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja kan moeilijk de hele zooi in de container flikkeren
Wat schattig dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben wel fan geworden van dimmy eigenlijk...
Jij bent de enige oversekste hier hoor, het is dat je sommige woorden liever niet gebruikt, vanuit archaïsche religieuze redenen.quote:
Keer was anders proberen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga je volgende maand ook Forum stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben sowieso wel een beetje fan van de meesten hierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof niet dat dat een optie is in dit geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter van niet inderdaad. Misschien bij leven al wat afstand van nemen. Mijn moeder heeft al aardig opgeruimd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de enige oversekste hier hoor, het is dat je sommige woorden liever niet gebruikt, vanuit archaïsche religieuze redenen.
Elke relatie heeft wel een of meer kleine irritaties, buiten de leuke dingen om.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een beetje fan van de meesten hier
ja, dat nooit dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je volgende maand ook Forum stemmen?
ja dat iedereen iemand anders kiest en er aan het eind een paar overblijven als de ketting rond isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?
Vrouwen dronken voerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dat nooit dus.
en dimmy voer ik dronken zodat ze BIJ1 stemt
Kleiduiven vereniging in de buurt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat een optie is in dit geval.
Ama, ballie, frantic, 4ever, kwiwi, buda... iedereenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama, ballie, frantic, 4ever, kwiwi, buda... iedereen
Oh ok, ik was gewoon nieuwsgierig maar jij hebt er al even verder over nagedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat iedereen iemand anders kiest en er aan het eind een paar overblijven als de ketting rond isMaar ja het maakt toch niet uit want niemand kiest ELKAAR dus iedereen is ontevreden
![]()
Nee @:kwiwi dit is geen goed idee.
Iedereen vindt me stomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
We zitten in zelfde clubje
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn "kussen" mocht 58 euries afrekenen voor 1 taxirit
Beter dan matras.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.
Ik vind je leukquote:
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer magquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu voelen we ons toch al beledigd dus kom maar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer mag
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
We zitten in zelfde clubje
Tijd voor Ranking the KSCquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer mag
Ok dan zal ik ook voor me houden dat ik je 2e favo bruine bal ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matras van Helmond is ook zo denigrerendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.
quote:
De minst leuke duhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.
Misschien toch mijn ex danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matras van Helmond is ook zo denigrerend
Dat klinkt wel een beetje ordinair.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel veel andere zitten er geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan zal ik ook voor me houden dat ik je 2e favo bruine bal ben.
LT heeft twee favo bruine ballen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan zal ik ook voor me houden dat ik je 2e favo bruine bal ben.
Nawwquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan zou ik ze wel moeten kennen denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Val je op sletjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch mijn ex dan
Dodenrit van Drs. P:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.
quote:"Moet Igor het maar wezen?", "Nee want Igor speelt viool"
"Wat vind je van Natasha?", "Maar die leert zo goed op school"
"En Sonja dan?", "Nee, Sonja niet, zij heeft een mooie alt"
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Ik vind gerrie ook leuk hoorquote:
Nou ik zeg het gewoon waar iemand bij is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat zoiets via DM.
En dat sletje ben jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoveel sletjes zitten hier helemaal niet, volgens mij echt maar eentje momenteel.
Dit kwartje gaat ergens in 2025 vallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat zoiets via DM.
Ik vond mezelf als 18/19 jarig tienermeisje ofzo wel een beetje slet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoveel sletjes zitten hier helemaal niet, volgens mij echt maar eentje momenteel.
Zoiets zeg je toch niet over onze dimmy.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar even wat extra mensenkenniskoekjes oppeuzelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat CE op nette, lieve, zelfstandige vrouwen met humor valt. Zo zie ik Cali ook voor meMaar misschien zit ik ernaast.
Dit beschrijft Cali wel precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat CE op nette, lieve, zelfstandige vrouwen met humor valt. Zo zie ik Cali ook voor meMaar misschien zit ik ernaast.
Wie dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een zwaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet over onze dimmy.
Nou niet heel lang hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik was gewoon nieuwsgierig maar jij hebt er al even verder over nagedacht
Cali en jij hadden ook tweelingzusjes kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Leuke garp Amaquote:
Ieuw, volwassen zijnquote:
Ken jij Cali?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cali en jij hadden ook tweelingzusjes kunnen zijn
Ik zie nog niemand schuimbekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wachten tot iemand zich aangesproken voelt.
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is die penvriendin van je al op de stoel gezet trouwens?
Wok.quote:
Op FOK! of in je vriendengroep?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef Ama het volgende:
Volgens mij deed ook echt iedereen het met elkaar had ik het idee toen.
Misschien is dat hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! of in je vriendengroep?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ken wel zijn broer uit China. Petel Wok.
Ken je zijn neefje met heftige acne ook? Poffertjes Pan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik alleen z'n neef uit Zuid Afrika, Peter Braai.
1 daarvan had 2 persoonlijkheden. Dus waren er eigenlijk maar 2.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Rocknijntje had laatst toch 3 vriendjes ofzo?
Nee twee, en nu nog maar éénquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Rocknijntje had laatst toch 3 vriendjes ofzo?
Of zijn vettige oom Frituur Panquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je zijn neefje met heftige acne ook? Poffertjes Pan.
De mop van die mummie?quote:
Nou zeg dat wel. Ik heb ooit in 1 weekend twee dates gehad, dat vond ik al te lastigquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van worstelend zaad, menselijke gist en onverklaarbare aften.
Wel met allebei van bil geweest?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Ik heb ooit in 1 weekend twee dates gehad, dat vond ik al te lastig
Was dat zo’n klucht waar je steeds van de ene kamer naar de andere kamer rende?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Ik heb ooit in 1 weekend twee dates gehad, dat vond ik al te lastig
Nou, succes ermee. Ik ga WEL slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van worstelend zaad, menselijke gist en onverklaarbare aften.
Nee, was 2 eerste datesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel met allebei van bil geweest?
Dat kon ik echt niet. Heb ook maar handjevol dates gehad dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 4 maanden is het nu nog licht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, succes ermee. Ik ga WEL slapen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat zo’n klucht waar je steeds van de ene kamer naar de andere kamer rende?
Jullie doen dat gelijk op de eerste date als het leuk/gezellig is?quote:
Foqueville Nieuws heeft de exclusieve beelden van de Kwiwi-kluchtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo'n klucht heb ik eens in het theater gezien. Met John van Eerd geloof ik, die was leuk
Lekker manquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Over 4 maanden is het nu nog licht.
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie doen dat gelijk op de eerste date als het leuk/gezellig is?
Ken je dit zinnetje of een zinnetje dat er heel erg op lijkt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En deed jouw date dat ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekens
Het is geen doel op zichzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je hoofd?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekens
Dat hoor ik écht dagelijks als ik mijn boodschappen afreken in de AHquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je dit zinnetje of een zinnetje dat er heel erg op lijkt?
"Ik ben normaal helemaal niet zo snel hoor, je denkt vast dat ik een slet ben maar je bent zo leuk en lief en knap"
Een vrome protestantse zal het niet geweest zijn, dan had je direct moeten trouwen als je had willen blijven slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was allemaal heel braaf
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantsequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vrome protestantse zal het niet geweest zijn, dan had je direct moeten trouwen als je had willen blijven slapen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb soms wel het idee dat vrouwen denken "ja vastpakken die hap en hem helemaal tot snot wippen anders is die vogel dadelijk alweer gevlogen"
Daar heb je wellicht wel relatiewebsites voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantse
Totdat je in een kooitje zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb soms wel het idee dat vrouwen denken "ja vastpakken die hap en hem helemaal tot snot wippen anders is die vogel dadelijk alweer gevlogen"
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht wel relatiewebsites voor?
Nee die doen niet aan zulks onzedelijkhedenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantse
www.opzoeknaarjou.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nl
Zou die site op zondag werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nl
Ballie slaaptquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie heeft methodes om te ontluchten.
Denk dat ik nu weet waarom de puntjes van haar dekbed niet blijven zitten 's nachts. Die waaien gewoon van hun af.quote:
Een keer uitnodigen in plaats van stripper op een vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:37 schreef UitStraling het volgende:
So much for fucking God.
Als u zich wilt inschrijven, dan betaalt u eenmalig 295 euro. U mag dit eventueel in termijnen betalen. De kosten voor de intake (175 euro), dienen wel betaald te worden voordat we bij u op gesprek komen.
Jullie kennen elkaar toch ook al vanaf jullie 15e ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Bij mij zat er bijna een jaar tussen onze eerste date en de eerste keer
16quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar toch ook al vanaf jullie 15e ofzo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer uitnodigen in plaats van stripper op een vrijgezellenfeest.
Chelsea maakt minder kans op europees voetbal volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spakenburg zorgt voor een enorme stunt in het KNVB-Beker toernooi
Stripper is toch leuker en goedkoperquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer uitnodigen in plaats van stripper op een vrijgezellenfeest.
quote:
Magic Budaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stripper is toch leuker en goedkoper
Goh, waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja bestelde alleen voor mijzelf maar ik had het een beetje overschat
Is je dinnetje er vandaag niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja bestelde alleen voor mijzelf maar ik had het een beetje overschat
Nja een echte date niet, maar dat ging vroeger toch anders, dan had je elkaar al gezoend bij de disco en dan afspreken, nou dan nam ik mijn tandenborstel mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als daar weer een lange rok onder zou zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
Op Buda's vrijgezellenfeest heeft de stripper een strenge knot en enkelrok aan en die scheurt ze dan van zich af en dan zit daaronder een wild lingeriesetje met netkousen
Nee die is bij haar zus.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je dinnetje er vandaag niet?
Of een hamburger met teveel mosterd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als daar weer een lange rok onder zou zitten.
Wat ging je doen met die tandenborstel dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja een echte date niet, maar dat ging vroeger toch anders, dan had je elkaar al gezoend bij de disco en dan afspreken, nou dan nam ik mijn tandenborstel mee.
Voegen goed poetsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ging je doen met die tandenborstel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |