En je kunt het altijd nog laten laserenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezen
fix'dquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat vieze vergeelde waardevolle papier.
Nou zo boeiend vind ik die plek ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt het altijd nog laten laseren
Ney denk het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ney zo lelijk als je taalfout zeker
Kijk de oude condoom van schapendarm van ome Willem.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je kunt het altijd nog laten laseren
Gewoon een goed verhaal bij verzinnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo boeiend vind ik die plek ook weer niet hoor.
Oh gelukkig, je bent er.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de oude condoom van schapendarm van ome Willem.
hoeveel satellieten heb je?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Satellieten kosten miljarden.
Al te lang niet gezienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)/5-t1.gif]afbeelding[/url] ]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoeveel satellieten heb je?
In ieder stadje zijn eigen satjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
menig fokker zal beweren dat vlinder een beeld is
Geen Grieks restaurant in de buurt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder verzamelt serviezen. Hele huis staat vol. En nou hebben ze het zo geregeld: Tante regelt de begrafenis, oom verkoopt het huis, en ik mag de inboedel regelen![]()
Denk dat ik ze maar even een paar namen ga ontfutselen van handelaren in dat kringetje. Want dit gaat ongeveer net zo veel werk worden na hun dood als alle honderd miljoen miljard computergezeikjes ervoor
Herinvesteren in biljetjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder verzamelt serviezen. Hele huis staat vol. En nou hebben ze het zo geregeld: Tante regelt de begrafenis, oom verkoopt het huis, en ik mag de inboedel regelen![]()
Denk dat ik ze maar even een paar namen ga ontfutselen van handelaren in dat kringetje. Want dit gaat ongeveer net zo veel werk worden na hun dood als alle honderd miljoen miljard computergezeikjes ervoor
Goeie kont is ook belangrijk Etto.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)
ze hockeyt, wat denk je...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie kont is ook belangrijk Etto.
Kom je nog steeds af en toe in dat lelijke gebouw daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |