wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Staat dus best wel voor een kapitaal hier in huis (boeken, prenten, beelden)
Nieuwe inboedel maar doen?
staven, munten..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
menig fokker zal beweren dat vlinder een beeld isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?
sommige dingen heel mooi, andere dingen een beetje... "Overdreven".quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
sowieso laat ik bepaalde dingen na aan provinciale archievenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.
Gewoon de fik erinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Waarom? Is toch onvervangbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Alles verkopen en ontelbare flapperjurkjes voor je rups kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
"En toen was Dimmy ineens verdwenen... enkel een bloedige laklaars was nog te bespeuren"quote:
Allemaal onder de rivieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.
dat weet ik wel zekertjes... allemaal Romeinse keizers die je eng aanstarenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
etto z'n huis klinkt volgens mij als een winkel op diagon alleyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
Misschien is Vlinder in de tachtig en voelt ze zich thuis in een museumquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso laat ik bepaalde dingen na aan provinciale archieven
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat weet ik wel zekertjes... allemaal Romeinse keizers die je eng aanstaren
dat weet ik zo net niet... schaarste is waardequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzamelingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft ook een godsvermogen aan allerlei spul staan; daar maak je alleen een museum mee blij en verder niemand. Ben blij dat ik daar de erfenis niet hoef te regelen.
Je bent alvast met het tweede seizoen bezig?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"En toen was Dimmy ineens verdwenen... enkel een bloedige laklaars was nog te bespeuren"
Oh dat is wel een dingetje inderdaad als iemand dan overlijdt. Zit je dan met een huis vol spullen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is Vlinder in de tachtig en voelt ze zich thuis in een museum
100 Mariabeelden; denk dat ik ze gewoon in de container had gegooid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat weet ik zo net niet... schaarste is waarde
Dat lijkt me doodnormaal, jij heb toch ook niet dezelfde smaak als je oma?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzameling
zou ik niet doen, sommige varianten, zeker uit de 19e eeuw, zijn uitermate zeldzaam.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 Mariabeelden; denk dat ik ze gewoon in de container had gegooid.
Kinderen heeft hij niet. En vanuit de familie ook niet iemand die dat soort spul wil hebben. Heeft ook akelig veel geld denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel tragisch dat zijn nazaten zo weinig interesse hebben in zijn verzameling
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodnormaal, jij heb toch ook niet dezelfde smaak als je oma?
Ney zo lelijk als je taalfout zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Ama het volgende:
Die litteken onder mijn tiet is echt zo lelijk geworden.
Sneaky in de bosjes verstoppen in de buurt van Santiago de Compostelaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er zitten er een aantal bij die echt veel waard zijn voor de kenner.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou ik niet doen, sommige varianten, zeker uit de 19e eeuw, zijn uitermate zeldzaam.
Laat me met rust.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ney zo lelijk als je taalfout zeker
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef Ama het volgende:
Die litteken onder mijn tiet is echt zo lelijk geworden.
Van mijn ouders hoef ik ook niet zoveel spullen te hebben. Van mijn tante heb ik een paar dingen die emotionele waarde hebben en meer ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, ik zie nalatenschappen van mijn voorouders als schatten ja... heb ik zelfs een kast voor laten maken.
poef, weg, 1.500 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.
Nou oké dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, zo'n litteken duurt wel een paar maanden om helemaal te genezen
Van dat vieze vergeelde papier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk een oude historische landkaart, weg met die ouwe meuk, we hebben tegenwoordig satellietnavigatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |