wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Staat dus best wel voor een kapitaal hier in huis (boeken, prenten, beelden)
Nieuwe inboedel maar doen?
staven, munten..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
menig fokker zal beweren dat vlinder een beeld isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin nou van al die spullen?
sommige dingen heel mooi, andere dingen een beetje... "Overdreven".quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
sowieso laat ik bepaalde dingen na aan provinciale archievenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel even ergens opschrijven dat het iets waard is. Anders gaat het met de kringloop mee of richting de stort.
Gewoon de fik erinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Waarom? Is toch onvervangbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
Weet nu al niet meer waar ze vorig jaar waren.
Alles verkopen en ontelbare flapperjurkjes voor je rups kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
yo dus maar en uh...
"En toen was Dimmy ineens verdwenen... enkel een bloedige laklaars was nog te bespeuren"quote:
Allemaal onder de rivieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maastricht toch? Daarvoor Eindhoven.
dat weet ik wel zekertjes... allemaal Romeinse keizers die je eng aanstarenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
etto z'n huis klinkt volgens mij als een winkel op diagon alleyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Ama het volgende:
Volgens mij schrik je je met drugs op echt dood in Etto zijn huis.
Misschien is Vlinder in de tachtig en voelt ze zich thuis in een museumquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |