lijstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Helmondse Ted Bundy, alias de schrale spijker.
Zou kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over de man met het beperkte voedingspatroon, woede uitbarstingen als het om een ontpopte cocon ging en een ongezonde fascinatie voor galeriedraad en ouwe meuk
Ik wil dat eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:10 schreef dud0r het volgende:
Kan het hier niet plaatsen mevrouwtje dingdong. Dacht dat het een linkje was maar het was een video.
Dus check je wa even
Ja, nog een paar weken.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Morgen kunnen we weer belastingaangifte doen. Wat een genot.
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Theoretisch gezien is dat mogelijk ja, ben benieuwd hoelang het duurt voordat zoals elk jaar het hele systeem er weer uit ligt wegens overbelastingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
Morgen meteen doen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
meh, ik doe het wel ergens in aprilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen meteen doen natuurlijk
Via de app gaat het meestal vrij voorspoedig; dat is gewoon paar keer klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is dat mogelijk ja, ben benieuwd hoelang het duurt voordat zoals elk jaar het hele systeem er weer uit ligt wegens overbelasting
Op Koningsdag is wel een mooie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh, ik doe het wel ergens in april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |