Foqueville Nieuws heeft de exclusieve beelden van de Kwiwi-kluchtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo'n klucht heb ik eens in het theater gezien. Met John van Eerd geloof ik, die was leuk
Lekker manquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Over 4 maanden is het nu nog licht.
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie doen dat gelijk op de eerste date als het leuk/gezellig is?
Ken je dit zinnetje of een zinnetje dat er heel erg op lijkt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En deed jouw date dat ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekens
Het is geen doel op zichzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je hoofd?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op een eerste date wel blijven slapen, maar netjes met de handen boven de dekens
Dat hoor ik écht dagelijks als ik mijn boodschappen afreken in de AHquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je dit zinnetje of een zinnetje dat er heel erg op lijkt?
"Ik ben normaal helemaal niet zo snel hoor, je denkt vast dat ik een slet ben maar je bent zo leuk en lief en knap"
Een vrome protestantse zal het niet geweest zijn, dan had je direct moeten trouwen als je had willen blijven slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was allemaal heel braaf
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantsequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vrome protestantse zal het niet geweest zijn, dan had je direct moeten trouwen als je had willen blijven slapen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb soms wel het idee dat vrouwen denken "ja vastpakken die hap en hem helemaal tot snot wippen anders is die vogel dadelijk alweer gevlogen"
Daar heb je wellicht wel relatiewebsites voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantse
Totdat je in een kooitje zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb soms wel het idee dat vrouwen denken "ja vastpakken die hap en hem helemaal tot snot wippen anders is die vogel dadelijk alweer gevlogen"
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht wel relatiewebsites voor?
Nee die doen niet aan zulks onzedelijkhedenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad met een vrome protestantse
www.opzoeknaarjou.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nl
Zou die site op zondag werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar issie weer: https://www.refo-relatie.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |