Iedereen vindt me stomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
We zitten in zelfde clubje
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn "kussen" mocht 58 euries afrekenen voor 1 taxirit
Beter dan matras.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.
Ik vind je leukquote:
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer magquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?
Nu voelen we ons toch al beledigd dus kom maar op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer mag
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
We zitten in zelfde clubje
Tijd voor Ranking the KSCquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan gaan mensen zich weer beledigd voelen en jaloers worden dat ik een ander meer mag
Ok dan zal ik ook voor me houden dat ik je 2e favo bruine bal ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matras van Helmond is ook zo denigrerendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kussen is wel echt een heel raar woord voor je vriendin.
quote:
De minst leuke duhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.
Misschien toch mijn ex danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matras van Helmond is ook zo denigrerend
Dat klinkt wel een beetje ordinair.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matras van Helmond is ook zo denigrerend
Heel veel andere zitten er geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan zal ik ook voor me houden dat ik je 2e favo bruine bal ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |