Herinvesteren in biljetjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder verzamelt serviezen. Hele huis staat vol. En nou hebben ze het zo geregeld: Tante regelt de begrafenis, oom verkoopt het huis, en ik mag de inboedel regelen![]()
Denk dat ik ze maar even een paar namen ga ontfutselen van handelaren in dat kringetje. Want dit gaat ongeveer net zo veel werk worden na hun dood als alle honderd miljoen miljard computergezeikjes ervoor
Goeie kont is ook belangrijk Etto.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)
ze hockeyt, wat denk je...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie kont is ook belangrijk Etto.
Kom je nog steeds af en toe in dat lelijke gebouw daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, geen eentje meer sinds een jaar of 2.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen fokkers die zich niet kunnen voorstellen dat je echt van iemand houdt, helemaal gek op die persoon bent en suspect bent als je je niet als een puberale randdebiel manifesteert door het continu over vrouwen te hebben alsof het lappen vlees zijn (met TIETEN EN KUT!)
"De ouden van dagen zeggen nog dat zij ooit van Dimmy gehoord hebben, voordat zij op mysterieuze wijze verdween in een storm van vuur en sulfur"quote:
Naja kan moeilijk de hele zooi in de container flikkerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herinvesteren in biljetjes.
hoog niveau idd...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel met een stick om kan gaan dan.
In een galm van tergend traag verstommend gehinnik....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"De ouden van dagen zeggen nog dat zij ooit van Dimmy gehoord hebben, voordat zij op mysterieuze wijze verdween in een storm van vuur en sulfur"
Beter van niet inderdaad. Misschien bij leven al wat afstand van nemen. Mijn moeder heeft al aardig opgeruimd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja kan moeilijk de hele zooi in de container flikkeren
Wat schattig dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben wel fan geworden van dimmy eigenlijk...
Jij bent de enige oversekste hier hoor, het is dat je sommige woorden liever niet gebruikt, vanuit archaīsche religieuze redenen.quote:
Keer was anders proberen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga je volgende maand ook Forum stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben sowieso wel een beetje fan van de meesten hierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof niet dat dat een optie is in dit geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter van niet inderdaad. Misschien bij leven al wat afstand van nemen. Mijn moeder heeft al aardig opgeruimd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de enige oversekste hier hoor, het is dat je sommige woorden liever niet gebruikt, vanuit archaīsche religieuze redenen.
Elke relatie heeft wel een of meer kleine irritaties, buiten de leuke dingen om.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een beetje fan van de meesten hier
ja, dat nooit dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je volgende maand ook Forum stemmen?
ja dat iedereen iemand anders kiest en er aan het eind een paar overblijven als de ketting rond isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?
Vrouwen dronken voerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dat nooit dus.
en dimmy voer ik dronken zodat ze BIJ1 stemt
Kleiduiven vereniging in de buurt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat een optie is in dit geval.
Ama, ballie, frantic, 4ever, kwiwi, buda... iedereenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is je favoriete KSC'er (na ballie)?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama, ballie, frantic, 4ever, kwiwi, buda... iedereen
Oh ok, ik was gewoon nieuwsgierig maar jij hebt er al even verder over nagedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat iedereen iemand anders kiest en er aan het eind een paar overblijven als de ketting rond isMaar ja het maakt toch niet uit want niemand kiest ELKAAR dus iedereen is ontevreden
![]()
Nee @:kwiwi dit is geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |