Dodenrit van Drs. P:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sophie's Choice, zeg maar welk kind we moeten doodmaken.
quote:"Moet Igor het maar wezen?", "Nee want Igor speelt viool"
"Wat vind je van Natasha?", "Maar die leert zo goed op school"
"En Sonja dan?", "Nee, Sonja niet, zij heeft een mooie alt"
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Ik vind gerrie ook leuk hoorquote:
Nou ik zeg het gewoon waar iemand bij is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat zoiets via DM.
En dat sletje ben jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoveel sletjes zitten hier helemaal niet, volgens mij echt maar eentje momenteel.
Dit kwartje gaat ergens in 2025 vallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaat zoiets via DM.
Ik vond mezelf als 18/19 jarig tienermeisje ofzo wel een beetje slet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoveel sletjes zitten hier helemaal niet, volgens mij echt maar eentje momenteel.
Zoiets zeg je toch niet over onze dimmy.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar even wat extra mensenkenniskoekjes oppeuzelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat CE op nette, lieve, zelfstandige vrouwen met humor valt. Zo zie ik Cali ook voor meMaar misschien zit ik ernaast.
Dit beschrijft Cali wel precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat CE op nette, lieve, zelfstandige vrouwen met humor valt. Zo zie ik Cali ook voor meMaar misschien zit ik ernaast.
Wie dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een zwaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet over onze dimmy.
Nou niet heel lang hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik was gewoon nieuwsgierig maar jij hebt er al even verder over nagedacht
Cali en jij hadden ook tweelingzusjes kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Leuke garp Amaquote:
Ieuw, volwassen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |