Huh dit ging over Vlinderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat spook je allemaal uit met paarden?
Ja precies... die zet ik niet 'op stal'.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh dit ging over Vlinder
Lange dag gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Dinergenot. Nou ja, diner.. broodje chocopasta
Ik post hier regelmatig met twee flessen wijn op you be the judge of dat leuke verhalen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
af en toe wel zin om Dimmy vol te gieten met drank... komen heel leuke verhalen uit denk ik
ahahahahaha
Vaak wel... vind je wel grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik post hier regelmatig met twee flessen wijn op you be the judge of dat leuke verhalen zijn
In haar volière?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja precies... die zet ik niet 'op stal'.
denk dat ik dan meestal al slaapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik post hier regelmatig met twee flessen wijn op you be the judge of dat leuke verhalen zijn
Misschien heb je het verkeerde gedaan en vlinder buiten gezet ipv de @Ama'squote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja precies... die zet ik niet 'op stal'.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
"...nou en toen zat er ineens een Latex-laars in de magnetron"
- Dimmy
WATquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien heb je het verkeerde gedaan en vlinder buiten gezet ipv de @:ama's
"Nou en toen zat er ineens een laklaars in de magnetron"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Latex laarzen bestaan niet eens. Dat is lak
Ze is wel mijn lieve kleine kolibri ja...quote:
Klinkt vermoeiend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zestien verhalen in een verhaal... dat is Vlindertje
Waarom denk je anders dat die hier even raar komt doen, hij moet het allemaal verwerkenquote:
Stel dat ze ooit per ongeluk struikelt en met haar blote voorbips op een e-nor-me bruine piemel terecht komt, zou je haar dan ergens in stukjes achterlaten in een container in Helmond of zou je een laatste dichterlijke lofzang op perkament zetten en haar alle plezier en levensgeluk toewensen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zestien verhalen in een verhaal... dat is Vlindertje
Klinkt als m'n kind die een verhaal verteltquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan er uren naar luisteren.
mijn lekkere ratelaar
quote:
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als m'n kind die een verhaal vertelt
Wie aan Vlinder komt sloop ik finaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat ze ooit per ongeluk struikelt en met haar blote voorbips op een e-nor-me bruine piemel terecht komt, zou je haar dan ergens in stukjes achterlaten in een container in Helmond of zou je een laatste dichterlijke lofzang op perkament zetten en haar alle plezier en levensgeluk toewensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |