een boekje te makenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Hotels uitzoeken is wel leuk jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt toch ook heel erg van het type reis af wat je allemaal vooraf plant en boekt. Wil je ergens heel erg veel doen in beperkte tijd is het heel anders dan als je ergens een beetje wil rondlummelen en hangen.
Hotels boek ik eigenlijk altijd wel van te voren, zeker bij een intense rondreis. Wel altijd met met tot kort van te voren annuleren. Want ook dat soort dingen uitzoeken kost tijd om tijdens het reizen te doen. Plus ik vind het leuk om als voorpret al uren bezig te zijn en voor mij het perfecte hotel uit te kiezen.
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens Fles, bedankt voor de tip om niet naar het piemelmuseum te gaan. Het leek me al zo'n gimmicky ding dat het absoluut niet waard is en je travelsnack bevestigt dat wel.
Trusten flessiequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou maar kids, ik vond het weer gezelligWelterusten allemaal
Wat?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spicy deel ging niet om de seks, maar om alle dingen die jij er bij verzon zoals 'een goede lieve perfecte jongen dumpen' en vreemdgaan. Je zou een leuk doktersromannetje kunnen schrijven.
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ach, je mist er niks aan inderdaad. Maar als je op verjaardagen zegt dat je naar IJsland bent geweest is "Piemelmuseum??" wel één van de eerste vijf vragen altijd.
That said, wanneer kom ik nou heel op verjaardagen?Sla maar over
Ik boek altijd meteenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Oh dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotels uitzoeken is wel leuk jaEn dan elke dag weer alle hotels opnieuw checken of ze misschien goedkoper zijn geworden
Gemak houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fles waar is de nieuwe travelsnack, zo benieuwd wat er allemaal mis ging.
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boekenquote:
Als je dan last-minute nog goedkoper ziet worden natuurlijk de originele boeken paar weken verzetten zodat je nog steeds gratis kunt annuleren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nee dat is lame paupergedragquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel gelijk boeken en dan met gratis annuleren, en als die dan goedkoper wordt die annuleren en opnieuw boeken![]()
Nou ja als je een hotel 6 maanden van tevoren voor 200 boekt en het is een maand voor vertrek 150 is dat toch niet zo gek om opnieuw te boeken, zeker als dat dan bij 15 hotels zo isquote:
Je hebt gelijk, het was natuurlijk op jouw unieke wijze verwoordquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou noem je die ene de creep, maar die jongen vind jou gewoon leuk en voelde wel dat er een ander was, en je dumpt hem. Hij is een doetje en jankt. Maar dan is hij de creep? Vrouwen
En die ander die vind dat er al 1,5jr een relatie was is bedrogen door een jankende creep![]()
Nee, maar leuk dat je zo geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Rocknijntje had laatst toch 3 vriendjes ofzo?
HAHA jongens waarom lees ik dit nu pas, wat heerlijk ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 daarvan had 2 persoonlijkheden. Dus waren er eigenlijk maar 2.
Correct en tevens juist! Alhoewel ik niet twee relaties had, maar nulquote:
Gelachenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zijn gelukkig heel veel mensen die niet volgens plan eten.![]()
@:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |