Vallen ze je niet lastig en kun je niet inbellen om te vergaderen. Zou ik nog maandje volhouden.quote:
Zonder de coronapandemie zou Teams slechts gebruikt worden door blote vrouwen en gamende kinderen, inmiddels is het de primaire manier van communiceren van de homo sapiens.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vallen ze je niet lastig en kun je niet inbellen om te vergaderen. Zou ik nog maandje volhouden.
Eerst betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geduld als het maar voor vrijdag gereed is okethankyoubye
Hij heeft nogal een grote lip dusjah. Wie betaalt bepaalt. En anders dus gewoonquote:
quote:
They call it paradisequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Kom k hier op mijn favo strand. Ligt het vol met plastic en rotzooi. Ben maar gaan opruimen
Ballie’s Beach Cleaning Servicequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Kom k hier op mijn favo strand. Ligt het vol met plastic en rotzooi. Ben maar gaan opruimen
@4EverBlackEyed is trotsquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Alleen overdag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen jullie ook de hele dag alle ramen op kiepstand de hele dag en nacht ook al is het -5 snachts? Op de slaapkamers dan.
Bal de Strandjutterquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:44 schreef bitterbal het volgende:
‘s Nachts heb ik altijd een raam open op kiepstand in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Doen jullie ook de hele dag alle ramen op kiepstand de hele dag en nacht ook al is het -5 snachts? Op de slaapkamers dan.
Ja altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |