Maar de Dome was altijd het gezelligste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang je in het huisje blijft is het goed
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minderquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar de Dome was altijd het gezelligste.
Al stikt het daar natuurlijk van de kinderen.
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenotenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zullen we van heel Nederland maar gewoon een 30km/h zone maken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minder
Appeltje eitje voor psvquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenoten
Goeje vraagquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog eens gaan bedenken waar ik deze zomer op vakantie wil.
Dat dachten ze in Utrecht ook over hun wedstrijd van dinsdagquote:
Dit wordt 4 of 5-0quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Utrecht ook over hun wedstrijd van dinsdag![]()
![]()
He maatjequote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit wordt 4 of 5-0
Ado moet zich richten op Heracles, veel belangrijker.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Computergezeikjes.![]()
Ik ga zo mijn laptop aanzwengelen. Gisteren was mijn account op inactief gezet. Hele dag bezig geweest om het weer werkend te krijgen
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Vakantie in CenterParc klinkt altijd zalig. Maar dat is meer mn herinnering van vroeger. Nu zal het vast niet meer zo geweldig zijn als toen.
Ja precies. Nu klinkt het meer als een verkapte versie van een krijspaleisquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies. Nu klinkt het meer als een verkapte versie van een krijspaleis
Ballie's Beach Bleachquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie’s Beach Cleaning Service
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel leuk met die activiteiten, maar ik denk dat ik er nu bij voorbaat niet meer aan moet denken (gillende kinders etc)
Op Teams na werkte alles aan het einde van de middag. Maar dat is nu ook up en running. Hoef ik niet weer de helpdesk plat te bellenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh altijd grappig, computer gedoetjes die de hele dag duren
ik heb echt nog geen idee.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraagNiet naar CenterParcs.
Wat heeft je voorkeur?
Voor mij is het paradijs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They call it paradise
I don't know why
You call someplace paradise
Kiss it goodbye
Klinkt allemaal wel mooi. Niet zo warm, maar dat is net wat je voorkeur heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog geen idee.
Als ik de fiets wil meenemen neig ik naar Denemarken. Anders eerder Noorwegen of Ierland.
Of eens een keer wat verder weg
Jawel hoor, de planeet blijft gewoon draaienquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer aan het werk dan. Er gaat weer niks vanzelf vandaag.
Nou vooruit danquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, de planeet blijft gewoon draaien
En het zonnetje schijnt weer lekkerquote:
Ik heb laatst Big Hero 6 gekeken en wil even zeggen dat ik het nu helemaal eens ben met je UI en ondertitel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |