Weekje naar Center Parcs met de caafs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Misschien een project samen met Wervelwind aan het doen. Of met schoonouders op vakantie.
*logt weer uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Misschien een project samen met Wervelwind aan het doen. Of met schoonouders op vakantie.
Ja hoor, beetje drukjes.quote:
Volgende week zwangel dus.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje drukjes.
Afgelopen dagen gelijk na het werk in slaap geflikkerddus ik hoop dat volgende week wat beter gaat
Super zwangelquote:
Dat klinkt inderdaad als een drukke weekquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje drukjes.
Afgelopen dagen gelijk na het werk in slaap geflikkerddus ik hoop dat volgende week wat beter gaat
Ja en er moest ook ineens een training tussen gepropt worden, waarbij je ook nog moest voorbereiden waar we eigenlijk de tijd niet voor hebben, maar goed, het zij zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een drukke week
Computergezeikjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn e-mail bijwerken (nou ja.. willen is een groot woord), maar nu loopt naast Excel ook mijn Outlook vast
Zo lang je in het huisje blijft is het goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Vakantie in CenterParc klinkt altijd zalig. Maar dat is meer mn herinnering van vroeger. Nu zal het vast niet meer zo geweldig zijn als toen.
Ik heb er ook wel goede herinneringen aan. Maar nu moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef TaMieke het volgende:
Vakantie in CenterParc klinkt altijd zalig. Maar dat is meer mn herinnering van vroeger. Nu zal het vast niet meer zo geweldig zijn als toen.
Topquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en er moest ook ineens een training tussen gepropt worden, waarbij je ook nog moest voorbereiden waar we eigenlijk de tijd niet voor hebben, maar goed, het zij zo.
Maar de Dome was altijd het gezelligste.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang je in het huisje blijft is het goed
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minderquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar de Dome was altijd het gezelligste.
Al stikt het daar natuurlijk van de kinderen.
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenotenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Zullen we van heel Nederland maar gewoon een 30km/h zone maken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja als je zelf geen kind bent is het een stuk minder
Appeltje eitje voor psvquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond mag ik weer zwaaien naar je stadsgenoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |