Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:06 schreef Tarado het volgende: [..] Zeker, dat zijn momenten die zo'n wedstrijd beslissen.
Twente uit zie ik ons niet winnen eerlijk gezegd, dat wordt een gelijkspelletje. Thuis tegen PSV is een zekerheidje en NEC is ook wel een enorme kutploeg om tegen te spelen.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef Caland het volgende:
Wel een belangrijk weekje met een mogelijke bananenschil en dan een potje op de knollentuin van Enschede. Twee keer winnen, het jaarlijkse formaliteitje tegen PSV en het kan een mooi seizoen worden /opendeur
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommelquote:Op maandag 23 januari 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Die Twente fans zullen wel helemaal dol zijn zondag.
Verstandig. Wel leuk potje natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik ergens tweede ring redelijk ver weg van het monotone getrommel
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je het daarvan moest hebben gisteren moet je dat punt denk ik maar heel erg koesteren.
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan verder wel leven met het punt hoor gezien de wedstrijd maar het blijft een overtreding.
Oneens.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste mensen het niet mee eens, maar het heeft verder ook geen zin want een penalty was het toch niet.
Ajaxbril is wel duidelijk (lol).quote:
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgevalquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook een twitteraccount had
Je kan er best een vrije trap voor geven ja, maar een hele duidelijke overtreding was het gezien er wel een bal tussenzit ook weer nietquote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]maar beweren dat het geen overtreding was slaat dus nergens op
Dit ben ik met je eens want de VAR grijpt niet in buiten het strafschopgebied. (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgeval
Maar de VAR had deze nooit afgekeurd als de scheids wel had gefloten
Dat doet wel pijn hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Tarado vorig jaar Martinez vs Dessers een schouderduwtje vond, maar nu al 24 uur over een vrije trap aan het zaniken is.
Je zou bijna denken dat Tarado stiekem een PSV'er is.
Typische actie waarvan elke Ajacied gelijk schreeuwt overtreding en elke kakkerlak zegt is toch niks aan de hand man. Voor de Eredivisie misschien een stevige maar het is ook niet gek dat er geen vervolgactie komt van de scheidsrechter toch? En alsof Ajax de vrije trap erin zou schietenquote:
Ja dat hij slechtere timing had dan hij dacht, want het was net aan.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
Zet bewust een tackle in op de bal en raakt de bal.
‘Met alle geluk van de wereld’ (lol)
Dit slaat echt nergens op, maar het begint een beetje zielig te worden dus verstandig dat jullie erover ophouden ja.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat hij slechtere timing had dan hij dacht, want het was net aan.
Maar dat wist je best. Ik zal er ook over ophouden
Het doet mij een beetje denken aan klassiekers waarin wij zo matig waren dat je maar met een microscoop gaat zoeken naar bepaalde momenten in de wedstrijd waar je eventueel voordeel uit zou hebben kunnen halenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op, maar het begint een beetje zielig te worden dus verstandig dat jullie erover ophouden ja.
Gaat ook een beetje moeilijk als je online zit hequote:Op maandag 23 januari 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
Ondanks de meningsverschillen vind ik het hier altijd een warm bad en ook één van de leuke dingen op FOK, dat je gewoon in clubtopics met elkaar kan discussiëren zonder dat er hersens ingeslagen worden.
Al is het badwater bij onze PSV collega's wat koud de laatste tijd.
Ik zit je ook vooral maar een beetje te pesten eigenlijk. Ik snap best dat je vanuit jullie perspectief daar meer had willen hebben, kwam ook volgens mij best een aardige tegenaanval uit al kan ik daar helemaal mis zitten (ik dacht in elk geval tijdens het counteren 'oh mocht hier een goal uit vallen gaat de VAR wel ingrijpen). Ik zag de herhaling daarna en dacht 'mwoah, bal, daar was niets mee gedaan'.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
Ondanks de meningsverschillen vind ik het hier altijd een warm bad en ook één van de leuke dingen op FOK, dat je gewoon in clubtopics met elkaar kan discussiëren zonder dat er hersens ingeslagen worden.
Al is het badwater bij onze PSV collega's wat koud de laatste tijd.
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 23 januari 2023 12:56 schreef Jeroboam het volgende:
Wat vonden jullie van de consensus bij de tafel van Studio Voetbal
In het stadion kneep ik hem behoorlijk, zeker toen het ook nog lang duurde voordat Kökcü de corner mocht nemen die uit de tegenaanval volgde. Maar toen ik in de auto naar huis de beelden van ESPN zag was het echt de perfecte tackle.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit je ook vooral maar een beetje te pesten eigenlijk. Ik snap best dat je vanuit jullie perspectief daar meer had willen hebben, kwam ook volgens mij best een aardige tegenaanval uit al kan ik daar helemaal mis zitten (ik dacht in elk geval tijdens het counteren 'oh mocht hier een goal uit vallen gaat de VAR wel ingrijpen). Ik zag de herhaling daarna en dacht 'mwoah, bal, daar was niets mee gedaan'.
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
Het was wel maar goed dat er zo’n politiemacht op de been was gisteren om het tuig in gareel te houden
[ afbeelding ]
Geen idee, vind dat sowieso maar kansloos gedoe zo’n bus opwachten. Het was ook wel heel vroeg heel druk overal, zelden meegemaakt eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.
Thuis douchen is duur dus dan is zo'n waterkanon wel handig om bij te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, vind dat sowieso maar kansloos gedoe zo’n bus opwachten. Het was ook wel heel vroeg heel druk overal, zelden meegemaakt eigenlijk.
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
Zet bewust een tackle in op de bal en raakt de bal.
‘Met alle geluk van de wereld’ (lol)
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Uurtje van tevoren een biertje bij de BerenGod is voor mij ook vroeg zat.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het was om 11 uur al smoordruk bij de tram, waarom had iedereen zin om vrijwillig zo lang in de kou te staan.
Nee, dit is ‘m niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.
Het was om 11 uur al ramvol bij hollywood, normaal rij ik dan een keertje thuis wegquote:Op maandag 23 januari 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Uurtje van tevoren een biertje bij de BerenGod is voor mij ook vroeg zat.
Maakt verder toch ook niet uit. Zolang het maar rustig blijft en dat was (gelukkig) zo.
Wel blij dat @Boussaadia weer terug is, na al dat kansloze gezuig van GGMM tenminste iemand die bij vlagen wel leuk is.quote:
JAAAAAAA DOENquote:Op maandag 23 januari 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
Als je zo bijdehand blijft doen haal ik klaasweetalles weer terug.
Kan iemand die jongen vertellen dat je vanaf je 18e je voornaam mag wijzigen?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Quilindschy te zien lijkt het mij ook meer geluk dan wijsheid.
Z'n vaders wilden allemaal 2 letters.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan iemand die jongen vertellen dat je vanaf je 18e je voornaam mag wijzigen?
Moet ook wel lekker geweest zijn voor de politie, zo’n snipperdagje bij de Kuip rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
Het was wel maar goed dat er zo’n politiemacht op de been was gisteren om het tuig in gareel te houden
[ afbeelding ]
Nou moet je nagaan, bij een gemiddeld concert van de toppers worden er nog meer mensen opgepaktquote:
Waarvan waarschijnlijk het gros voor stoute spreekkoortjes.quote:
Gelachenquote:Op maandag 23 januari 2023 13:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Heeft de thee je goed gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvan waarschijnlijk het gros voor stoute spreekkoortjes.
Heftig, heel heftig dit.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:43 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch wordt door de mangel gehaald.
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
Koetje gaat Geert, Hartman en Wieffer selecteren.
(denk ik)
En waarom dan zo'n smiley? Worden ze alleen maar beter en duurder van.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
Naar aanleiding van de persconferentie van Koetje van zojuist zeg ik dat hij Geert, Hartman en Wieffer (uiteindelijk) bij de selectie zal halen.
Kerk is wel heel vergezocht.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)
Ik vind het juist mooi, Klum.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En waarom dan zo'n smiley? Worden ze alleen maar beter en duurder van.
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert heeft een beetje pech met de concurrentie op zijn positie natuurlijk. Wieffer en Hartman zijn wel een optie na verloop van tijd ja alhoewel ik nu toch wel erg vroeg zou vinden. Als Dilrosun weer op rechtsbuiten komt te spelen is dat ook een optie trouwens, vooral omdat er momenteel echt nul opties zijn voor rechtsbuiten en Koeman toch 4-3-3 wil spelen. Anders kom je bij El Ghazi of Kerk uit (lol)
Frimpong > Dumfriesquote:Op maandag 23 januari 2023 14:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi, Klum.
[..]
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.
Maar op dit moment zou hij vooral als centrale verdediger in aanmerking komen. Dat lijkt me dan lastiger want Van Dijk staat er goed op.
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Showquote:
Ik denk dat er allerlei andere spelers op die positie geprobeerd gaan worden. Misschien wordt Dilrosun opgeroepen als er 20 blessures zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Show
Stengs speelt al een tijdje als CAM. Er is momenteel verder echt niemand die rechtsbuiten bij zijn club speelt of daar goed terecht kan, dus je moet daar dan eigenlijk een aanvallende middenvelder of een linksbuiten opstellen.
Lijkt mij niet dat die in aanmerking komt inderdaad. Of die moet echt heel snel verbeteren.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:46 schreef fetX het volgende:
Dilrosun, dat kan toch niet. Wat vind ik dat toch een vreselijke voetballer.
Ow, dat was niet te zien aan je smiley.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi, Klum.
[..]
Dumfries is ook geen geweldenaar dus het niet bij voorbaat onmogelijk. Geert is een betere voetballer.
Maar op dit moment zou hij vooral als centrale verdediger in aanmerking komen. Dat lijkt me dan lastiger want Van Dijk staat er goed op.
Koeman was wel fan van hem he, ik zeg niet dat hij met zijn vorm van dit seizoen normaal gesproken iets te zoeken heeft in het Nederlands elftal maar als je vanuit de alternatieven redeneert is hij gewoon één van de eerste opties.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat er allerlei andere spelers op die positie geprobeerd gaan worden. Misschien wordt Dilrosun opgeroepen als er 20 blessures zijn
Mits hij zijn reputatie als groot talent een keer waar gaat maken ja.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman was wel fan van hem he, ik zeg niet dat hij met zijn vorm van dit seizoen normaal gesproken iets te zoeken heeft in het Nederlands elftal maar als je vanuit de alternatieven redeneert is hij gewoon één van de eerste opties.
Er zijn toch genoeg opties van spelers die flexibel zijn en op beide flankposities kunnen? Bergwijn, Simons, Berghuis kunnen daar in principe gewoon functioneren.quote:Op maandag 23 januari 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Show
Stengs speelt al een tijdje als CAM. Er is momenteel verder echt niemand die rechtsbuiten bij zijn club speelt of daar goed terecht kan, dus je moet daar dan eigenlijk een aanvallende middenvelder of een linksbuiten opstellen.
Bergeef mequote:Op maandag 23 januari 2023 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis terughalen lijkt me wel een leuke.
Bergwijn zeker niet, Simons of Berghuis lijkt mij het meest logische dan alhoewel je je moet afvragen of je iemand daar wil opstellen die in een totaal andere rol speelt bij zijn club. Anders kom je al bij El Ghazi of dus Dilrosun uit. Het is echt enorm dun bezaaid op rechts, sowieso voorin eigenlijk. Zeker aangezien Koeman altijd fan van hem is geweest liggen er al gauw kansen, alhoewel hij dan wel weer basisspeler bij ons moet worden en daar is ie momenteel niet eens goed genoeg voor (lol)quote:Op maandag 23 januari 2023 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg opties van spelers die flexibel zijn en op beide flankposities kunnen? Bergwijn, Simons, Berghuis kunnen daar in principe gewoon functioneren.
Maar goed, niet echt een Feyenoord discussie verder!
Dat is wel een erg leuke clubvoetballer.quote:
Die Danjuma gewoon maar.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bergwijn zeker niet, Simons of Berghuis lijkt mij het meest logische dan alhoewel je je moet afvragen of je iemand daar wil opstellen die in een totaal andere rol speelt bij zijn club. Anders kom je al bij El Ghazi of dus Dilrosun uit. Het is echt enorm dun bezaaid op rechts, sowieso voorin eigenlijk. Zeker aangezien Koeman altijd fan van hem is geweest liggen er al gauw kansen, alhoewel hij dan wel weer basisspeler bij ons moet worden en daar is ie momenteel niet eens goed genoeg voor (lol)
Die kan ook helemaal niet op rechtsbuiten, speelt daar ook nooit.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Danjuma gewoon maar.
Dilrosun lol dat kunnen we echt niet maken.
rotterdamse humorquote:Op maandag 23 januari 2023 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het 'Joden lopen altijd weg' toen hij werd gewisseld vond ik anders wel humor
Owquote:Op maandag 23 januari 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan ook helemaal niet op rechtsbuiten, speelt daar ook nooit.
quote:Dat vertelde clubwatcher Martijn Krabbendam in een video van zijn werkgever Voetbal International. "Ik weet dat ze altijd wel bezig zijn gebleven met een spits", antwoordde hij op de vraag of Feyenoord zich nog gaat roeren. "Ook al hebben ze er al twee met Gimenez en Danilo. Als de mogelijkheid zich aandient, houden ze altijd de ogen open voor nóg een extra spits." Eerder op de dag meldde 1908.nl juist dat Feyenoord overweegt een extra vleugelaanvaller aan te trekken.
Vreemde knakker ook, als hij Slot zo goed vindt waarom dan naar Ajax, als PSVer zou ik hem dan bij PSV willen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:36 schreef Scrummie het volgende:
@:AIVD wat hier volgt is een ludieke post en geen dreigement, ik wil niet dat iemand echt Waterreus een stomp op z'n neus geeft.
De eerste columnist begint alweer met "Slot moet naar Ajax". Kan iemand die Waterreus een stomp op z'n neus geven?
Dat is toch geen stap omhoog, maar opzij.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde knakker ook, als hij Slot zo goed vindt waarom dan naar Ajax, als PSVer zou ik hem dan bij PSV willen hebben.
Eens maar dan nog is het toch vreemd.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is toch geen stap omhoog, maar opzij.
Nouja opzich snap ik het wel, maar hij gaat dat zelf nooit doen i.v.m. doodsbedreigingen natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens maar dan nog is het toch vreemd.
Vooral omdat hij nog wel een beetje eergevoel heeft denk ik. Zal ongetwijfeld een bundesligaclub oid komen dat geen slangenkuil is.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja opzich snap ik het wel, maar hij gaat dat zelf nooit doen i.v.m. doodsbedreigingen natuurlijk.
Ik hoop dat hij een lange en succesvolle carrière in het buitenland heeftquote:Op maandag 23 januari 2023 16:50 schreef fetX het volgende:
Slot gaat ooit wel trainer worden van Ajax denk ik, helaas.
Dat ze bij Ajax inmiddels beiden niet meer kunnen lijkt me toch verontrustend.quote:
Dat vond ik juist wel meevallen, Feyenoord hield het ook maar een half uur vol dus zo geweldig was het allemaal niet met de conditie, ze konden het al niet meer belopen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ze bij Ajax inmiddels beiden niet meer kunnen lijkt me toch verontrustend.
Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat Feyenoord ruim een uur voetballend (inclusief druk zetten) een stuk beter was dan Ajax? Je bent heel erg aan het doen alsof Feyenoord niks voorstelde.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel meevallen, Feyenoord hield het ook maar een half uur vol dus zo geweldig was het allemaal niet met de conditie, ze konden het al niet meer belopen.
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat Feyenoord ruim een uur voetballend (inclusief druk zetten) een stuk beter was dan Ajax? Je bent heel erg aan het doen alsof Feyenoord niks voorstelde.
Zelfs in grote delen van de 2e helft lukte het Ajax niet om op de helft van Feyenoord te voetballen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.
Gelukkig zijn de meeste analisten dat absoluut niet met je eens. Eerste 60/65 minuten heeft Ajax nauwelijks meegevoetbald. Ze kwamen überhaupt nauwelijks op de helft van Feyenoord. Wat niet betekent dat ze geen kans(jes) kregen. Dat Feyenoord na 30 minuten op was is echt complete nonsens.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk als het ook zo zou zijn, Feyenoord begon goed maar na een half uur zag je de gaten in het drukzetten al vallen, dat kostte dus blijkbaar teveel energie, dus ik ben het gewoon niet met je eens en vond Ajax de 2e helft de betere.
Wat, dat zijn ze zowat iedere wedstrijd dit seizoenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn de mindere partij te zijn.
We zullen de komende weken zo'n overwicht wel in winstpartijen om moeten zetten overigens. Of zou het misschien voor de druk wel handig zijn om net geen eerste te staan na 18 februari?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn de mindere partij te zijn.
Je bent altijd welkom in de hoofdstad van Nederlandquote:Op maandag 23 januari 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze in Amsterdam niet echt gewend zijn -voetballend- de mindere partij te zijn. Wat niet wegneemt dat de uitslag terecht is, want Feyenoord heeft veel te weinig gedaan met het overwicht in het eerste uur.
Eens hoor, maar dat is al het verhaal van het hele seizoen toch? Is ook gewoon gebrek aan kwaliteit voorin. Maar een sterker centrum dan Timber - Alvarez gaan we in de Eredivisie niet tegen komen natuurlijk. Dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zullen de komende weken zo'n overwicht wel in winstpartijen om moeten zetten overigens. Of zou het misschien voor de druk wel handig zijn om net geen eerste te staan na 18 februari?
Nu nog het toegeven. Je kunt hooguit zeggen dat Ajax de tweede helft de beste kans had met Kudus, maar beter waren ze absoluut niet en in de eerste helft al helemaal niet. Feyenoord wist dat helaas te weinig uit te drukken in kansen. Bekend verhaal. Terechte uitslag dus.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat, dat zijn ze zowat iedere wedstrijd dit seizoen
Vorig seizoen ook. Dit seizoen compenseren we het trouwens wel met veel afstandsgoals.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat is al het verhaal van het hele seizoen toch?
Ik zou dat een beetje onzin vinden, maar het zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
Denken jullie dat die netten de standaard worden in de klassieker trouwens?
Geen idee maar die camera's mogen ze laten staan op die positie, goed zicht op de linies.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs in grote delen van de 2e helft lukte het Ajax niet om op de helft van Feyenoord te voetballen.
[ twitter ]
Ik echt totaal nietquote:
Zolang ze maar iets vinden op het afschuwelijke camerastandpunt, dat was mensonterend gisteren. Alsof ik naar oefenvoetbal zat te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
Bijzondere conclusie van een speler die niet zo heel lang geleden al dacht dat hij bij Feyenoord speeldequote:Op maandag 23 januari 2023 20:29 schreef Pistolero het volgende:
Verder zit het met zijn voetballende kwaliteiten overduidelijk wel goed.
Bal spelen = bek houden.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat hij de bal nog schampte met alle geluk van de wereld daardoor wordt het een twijfelgeval
Maar de VAR had deze nooit afgekeurd als de scheids wel had gefloten
Om hem de rest van zn carrière bij Jong op te laten draven en daarmee de eerste divisie te halenquote:Op maandag 23 januari 2023 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis terughalen lijkt me wel een leuke.
Ik zei al dat ik de beslissing prima vond.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bal spelen = bek houden.
Kun je de regels gaan proberen te verdraaien met je eigen interpretatie onder het mom van “geluk” en “twijfelgeval”, maar dat is natuurlijk niet hoe het werkt hè ouwe valsspelert.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 05:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Ajacied zijnde ben ik blij met die linksback, Hartmann heet ie?
De vorige linksback was ook eigen kweekquote:Op dinsdag 24 januari 2023 05:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Ajacied zijnde ben ik blij met die linksback, Hartmann heet ie? Eindelijk gewoon eigen kweek i.p.v. een half gare oostblokker of zuid amerikaan op huurbasis van een spaans of italiaanse midden motor
Jouw mening vinden wij echt enorm belangrijk.quote:
Het is gewoon kinderachtig zuigen zoals gewoonlijk, laat lekker gaan.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bal spelen = bek houden.
Kun je de regels gaan proberen te verdraaien met je eigen interpretatie onder het mom van “geluk” en “twijfelgeval”, maar dat is natuurlijk niet hoe het werkt hè ouwe valsspelert.
Successupporter gespotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer eens naar het Kuipie.
Dat zou ik juist jammer vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef Bombvis het volgende:
Mauro Junior zullen we in ieder geval niet tegenkomen tegen psv, die wordt wel een paar weken geschorst
genotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ben ik vanavond als ik op de tribune zit bij FC Emmen - PSV
Ik ga er niet vanuit dat er nog een speler komt eigenlijk. Die wachten op een buitenkans en die komt zelden in de winter.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef De_Pel het volgende:
Pfffft waar blijft die diepte investering?!
Als er één moment is dat je kans hebt om door te pakken :’(
Een type Weghorst hurenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat had Zerrouki moeten zijn alleen blijkt het dat Wieffer beter is. Tja.
Er is nu iets van vijf miljoen beschikbaar, en de enige positie waarop een investering nuttig zou zijn is misschien rechtsbuiten. Maar ik verwacht dat we zondag Szymanski op die positie gaan zien.
En kent Slot voetbal.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel een type die slot nog niet heeft
Ben dr ook bang voor. Maar als je halverwege 5 verliespunten voor aja. Sta en 6 voor psv, en eigenlijk tegen elke fatsoenlijke tegenstander aanvallend onmachtig ben is dat natuurlijk wel godsgruwelijk jammer…quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er nog een speler komt eigenlijk. Die wachten op een buitenkans en die komt zelden in de winter.
Counterspitsje, zou niet eens verkeerd zijn nu we steeds sneller de overkant halen. Alhoewel ik liever een type aanspeelpunt zie voorin.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel een type die slot nog niet heeft
boadugod dusquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:50 schreef De_Pel het volgende:
Het liefst zie ik dan toch een type Mbappe komen.
Sterke speler die kan scoren en hij kan een penalty nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:50 schreef De_Pel het volgende:
Het liefst zie ik dan toch een type Mbappe komen.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
Als hetero zijnde ben ik blij met die linksback, Hartmann heet ie? Eindelijk gewoon eigen kweek i.p.v. een half gare oostblokker of zuid amerikaan op huurbasis van een spaans of italiaanse midden motor
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Arsenal vorige week het contract van David Luiz niet verlengde. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee ruimte wil creëren in het budget. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat The Gunners binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-middenvelder Orkun Kökcü.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Martijn Krabbendam overbodig gemaakt door die AI @Caland @fetX @hhh38quote:Feyenoord lijkt zijn oog te hebben laten vallen op Myron Boadu, de aanvaller van AS Monaco. De Rotterdamse club heeft al langer interesse in de jonge Nederlander, die in Frankrijk indruk maakt met zijn snelheid, techniek en neus voor het doel.
Volgens bronnen binnen Feyenoord is men zeer geïnteresseerd in Boadu en zou men graag een bod uitbrengen op de 20-jarige aanvaller. Hoewel Boadu nog een contract heeft tot 2025 bij Monaco, zou de club open staan voor een transfer als het bod hoog genoeg is.
De interesse van Feyenoord in Boadu is begrijpelijk, aangezien de ploeg op zoek is naar versterkingen in de aanval. Met Boadu zou Feyenoord een jonge, snelle en doeltreffende spits in huis halen die perfect past in de speelstijl van de club. Bovendien zou Boadu een welkome aanwinst zijn voor de selectie, die op dit moment niet over veel Nederlandse spelers beschikt.
Of Feyenoord een bod gaat uitbrengen en of Boadu daadwerkelijk naar De Kuip gaat verhuizen, moet nog blijken. Maar één ding is zeker: de interesse van Feyenoord in Myron Boadu is zeer reëel en het zou een versterking zijn voor de ploeg.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ChatGPT: Schrijf een stukje over de interesse van Feyenoord in AS Monaco speler Myron Boadu in de stijl van Martijn Krabbendam
[..]
Martijn Krabbendam overbodig gemaakt door die AI @:caland @:fetx @:hhh38
Ik dacht hetzelfde dus:quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Ik mis toch nog een alinea over een vlinder in de jungle..
quote:De transferinteresse van Feyenoord in AS Monaco speler Myron Boadu lijkt in lijn met de theorie van Edward Lorenz, bekend als de Chaostheorie. Zoals Lorenz al sinds 1963 heeft bewezen, kan een klein verschil in de input een groot verschil maken in de output.
In het geval van Feyenoord lijkt het erop dat een kleine verandering in de selectie het verschil kan maken tussen een seizoen vol succes of een seizoen vol teleurstelling. Boadu, met zijn uitstekende technieken en zijn intelligente spel, zou precies dat kleine verschil kunnen maken.
Het is een verleidelijk vooruitzicht voor Feyenoord om Boadu in hun selectie te hebben. Als het lukt, zou het een grote stap voorwaarts betekenen in de race om de prijzen. Maar er is natuurlijk geen garantie dat het een succes zal zijn. Net als Lorenz al zei: 'In de chaos heerst de toevalligheid.' Als Feyenoord de kans krijgt, zal het moeten kijken of het een gok waard is.
“Voeg er aan toe dat de komst van Boadu breed gedragen wordt binnen de club, en dat Boadu nuchter uit zijn ogen kijkt. Koppel deze transfer op een symbolische wijze aan de Butterfly Effect.”quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wordt deze versterking ook breed gedragen binnen de club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Tip: hij begrijpt het ook als je hem in de stijl van Nico Dijkshoorn of Johan Derksen laat schrijven)Met pijn en moeite derde
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde dus:
Schrijf een stukje over de interesse van Feyenoord in AS Monaco speler Myron Boadu in de stijl van Martijn Krabbendam en verwerk Edward Lorenz in dit stukje
[..]
SPOILER: Schrijf een lied over Feyenoord in de stijl van Lee TowersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De scheidsrechter van morgen ontsnapt.quote:“Ik kan geen inhoudelijk antwoord geven op uw vraag omdat het onrespectvol en onethisch is om een spreekkoor richting de moeder van iemand te schrijven. Het is belangrijk om altijd respectvol te blijven en te vermijden om iemand te kwetsen.”
Tegen de nr 10 en nr 14, met 4 resp. 3 gewonnen wedstrijden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:18 schreef hhh38 het volgende:
PSV weer punten verspeeld, AZ uit tegen het erg in vorm zijnde Go Ahead, Twente ook geen makkelijke uitwedstrijd. Tijd om weer uit te lopen op de concurrentie.
Het is te hopen dat we niet uitglijden tegen NEC. Het zou weer zo typisch Feyenoord zijn. Extra zuur dat je Ajax niet versloeg het weekend nu PSV ook weer onderuit gaat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:18 schreef hhh38 het volgende:
PSV weer punten verspeeld, AZ uit tegen het erg in vorm zijnde Go Ahead, Twente ook geen makkelijke uitwedstrijd. Tijd om weer uit te lopen op de concurrentie.
RATquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]Zou Guus Til al spijt hebben van zijn keuze?
Feyenoord wilde vooral zelf niet doorpakken voor hem toch, ging voor andere spelers en toen kwam PSV. Maar types van het simpele aard zoals Jorientje hierboven zien dat blijkbaar anders.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]Zou Guus Til al spijt hebben van zijn keuze?
Oh weet ik niet meer. Ik dacht dat Feyenoord al rond was en toen PSV ineens om de hoek kwam.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord wilde vooral zelf niet doorpakken voor hem toch, ging voor andere spelers en toen kwam PSV. Maar types van het simpele aard zoals Jorientje hierboven zien dat blijkbaar anders.
Dat gehaat op Guus
Onder Slot is het eigenlijk helemaal niet typisch Feyenoord. Zeker wedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje worden bijna altijd gewonnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat we niet uitglijden tegen NEC. Het zou weer zo typisch Feyenoord zijn. Extra zuur dat je Ajax niet versloeg het weekend nu PSV ook weer onderuit gaat.
Dat blok wordt wel erg pittig inderdaadquote:Met een loodzwaar programma voor de boeg weet je over een maand waar je staat.
Twente uit
PSV thuis
Heerenveen uit
AZ thuis
Het zal mij benieuwen. Eigenlijk zijn hier alleen de 3 punten tegen PSV een zekerheidje.
quote:https://www.ad.nl/nederla(...)huis-heeft~a5f5924c/
Waarom zou Feyenoord milljoenen neerleggen voor Ramiz Zerrouki als het Mats Wieffer al in huis heeft?
Het lijkt erop dat Feyenoord de vervanger van Fredrik Aursnes al die tijd al in huis had. Mats Wieffer (23) imponeert in de Kuip en maakt de vergeefse pogingen om Ramiz Zerrouki los te weken bij FC Twente veel draaglijker. Zeker als hij zijn ontwikkeling vanavond tegen NEC bevestigt.
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer. Ik dacht dat Feyenoord al rond was en toen PSV ineens om de hoek kwam.
Gehaat is overdreven ja, maar ik vind het altijd wel grappig als zo’n keuze niet helemaal lekker uitpakt.
Dat sluit niet uit wat ik zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.
Hij had voor de WK break een hele goeie fase, je moet toegeven dat het er nu weer wat minder uit komtquote:
Een kleine vormdip.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had voor de WK break een hele goeie fase, je moet toegeven dat het er nu weer wat minder uit komt
Waar komt dit nou ineens vandaan, dit was totaal geen gedram, ik wilde het aan je toelichten omdat je de situatie vergeten leek te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit wat ik zeg.
Jeetje wat doen jullie moeilijk om iets wat gewoon grappig is, een keuze die niet helemaal zo uitgepakt is als gehoopt.
De AI bot is een leukere gesprekspartner dan dit gedram.
Oh oke.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar komt dit nou ineens vandaan, dit was totaal geen gedram, ik wilde het aan je toelichten omdat je de situatie vergeten leek te zijn.
Je vat dit totaal verkeerd op en reageert enorm overdreven.
Zou geen 10 mil voor Szymanski betalenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.
Feyenoord schakelde redelijk snel over naar Szymanski dus echt een gemis was het niet (alhoewel ik hem eigenlijk een beetje vind tegenvallen).
Het laatste wat ik hoorde was dat Sandler wéér geblesseerd was, heel sneu voor hem. Hij doet het dus weer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:55 schreef fetX het volgende:
Taai ploegje hoor, dat NEC. Gaat geen makkie worden. Prima centrum met Marquez en Sandler ook.
Ligt er aan wat er van de zomer gebeurd. Als Kokcu voor 3 keer dat bedrag weggaat, vind ik het wel te verantwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou geen 10 mil voor Szymanski betalen
zou walemark wel op zo'n niveau willen zien jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Haringkop het volgende:
Walemark en Arzakan ruilen, maakt je ook al sterker.
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Haringkop het volgende:
Walemark en Arzakan ruilen, maakt je ook al sterker.
In dat uurtje premier league dat Nelson dit seizoen speelde maakte hij 2 goals en gaf een assist. Doen er niet veel na.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
Walemark verhuren en Boadu of Nelson halen zie ik nog steeds wel zitten eigenlijk
ANNOUNCE
Zou kunnen natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat Arzakan nu verder is, ik vind hem sowieso een speler voor in de kleine ruimte. Daar gaat het juist bij onze aanvallers nu mis.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.
Oftewel gewoon omgedraaid.
Dat zou voor Walemark een uitstekend resultaat zijn. Meer minuten en wedstrijdhardheid kan hem enorm helpen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.
Oftewel gewoon omgedraaid.
Helemaal eens. Het zegt ook wel wat dat bij ons alleen Szymanski (9), Kocku (8), Danilo (10) en Dilrosun (8) hoger scoren met G+A dit seizoen dan Arzakan (7).quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou voor Walemark een uitstekend resultaat zijn. Meer minuten en wedstrijdhardheid kan hem enorm helpen.
Ik denk dat Azarkan wel iets toevoegt wat Walemark niet heeft, hij is beter in de kleine ruimte en heeft meer drive.
alirezagod zal wel wat vermoeid zijn, en laten we wel wezen, die was ook niet zo goed de vorige wedstrijdquote:
Dat denk ik niet (dat Gimenez er 2 of 3 in schiet én dat Danilo in de basis staat tegen Twente)quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als gimenez er 2 of 3 in schiet staat danilo denk ik gewoon alsnog basis tegen twente
Je had Szymanski ook op rechts kunnen zetten, maar Timber zal wel nog niet fit genoeg zijn voor een basisplaatsquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alirezagod zal wel wat vermoeid zijn, en laten we wel wezen, die was ook niet zo goed de vorige wedstrijd
PrImA WiNtErStOpquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Blijft wel fascinerend dat Walemark na een eerste seizoenshelft met toch behoorlijk wat speeltijd en een prima winterstop van de ene op de andere dag totaal genegeerd wordt.
Daar moet iets mee gebeurd zijn.
denk dat we die pas in de basis gaan zien als een van de huidige drie middenvelders echt niet kan spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had Szymanski ook op rechts kunnen zetten, maar Timber zal wel nog niet fit genoeg zijn voor een basisplaats
Szymanskiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is jullie favoriete winterstopvoetballer?
Die gaan toch nog wel wegzakken. Slechts 10 punten in 9 uitwedstrijden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:44 schreef aTypisch het volgende:
twee keer achter elkaar winnen en je zet twente op 9 punten
genot
denk dat ze bij psv, ajax en feyenoord nog een poginkje gaan wagen bij hilgers en/of zerroukiquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaan toch nog wel wegzakken. Slechts 10 punten in 9 uitwedstrijden.
Net zo kansrijk als een doelpoging van Dilrosun.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat ze bij psv, ajax en feyenoord nog een poginkje gaan wagen bij hilgers en/of zerrouki
4 goals 4 assists niet eens zo slecht halverwegequote:Op woensdag 25 januari 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zo kansrijk als een doelpoging van Dilrosun.
Bijna al betere cijfers dan de man van 100 miljoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 goals 4 assists niet eens zo slecht halverwege
Hij was erg sterk tegen next level debiel Sanchez!quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
al zijn alle buitenspelers gewoon kudt, alleen Paixao is enigszins in vorm maar die was toch ook niet ongrijpbaar ofzo de afgelopen potjes
Daar zeg je wat. Het was tegen Sanchez. Is dat een voetballer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij was erg sterk tegen next level debiel Sanchez!
Ongrijpbaar hoeft ook niet natuurlijk. Regelmatig op de goeie plek staan en een goed schot en je bent al een heel eind. Hij komt steeds vaker z'n man voorbij, zowel binnendoor als buitenomquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
al zijn alle buitenspelers gewoon kudt, alleen Paixao is enigszins in vorm maar die was toch ook niet ongrijpbaar ofzo de afgelopen potjes
Als je Nelson kunt halen moet je dat altijd doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
Walemark verhuren en Boadu of Nelson halen zie ik nog steeds wel zitten eigenlijk
ANNOUNCE
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hemquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je Nelson kunt halen moet je dat altijd doen.
Die Walemark, daar snap ik echt helemaal niets van. Alsjeblieft verhuur die kerel gewoon, hij zit nou ook alleen maar te verpieteren.
Voetballen kan ie echt wel, hij mist nu alleen nog de duelkracht. Hij doet me echt aan Larsson denkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hem
Wålemark is gewoon niet zo’n goede voetballer
tegen dat niveau speel je in nederland gelukkig best veelquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
Goals tegen GAE, Vitesse, NEC; dat is toch wel een beetje het niveau van Dilrosun.
Of in de conference leaguequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tegen dat niveau speel je in nederland gelukkig best veel
NEC is momenteel dan ook een beter voetballende ploeg dan Ajax.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Toch bijzonder. Tegen Ajax voetbal je bijna non stop op hun helft en tegen NEC wil dat nog niet lukken.
Huh, het gaat toch prima tot nu toe?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
Toch bijzonder. Tegen Ajax voetbal je bijna non stop op hun helft en tegen NEC wil dat nog niet lukken.
Nee, ik bedoelde echt de conference league. Uiteraard hoor je hoger te mikken dan dat, maar goed.quote:
Wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vind want zodra we eruit komen ligt er veel meer ruimte.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:15 schreef fetX het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:22 schreef fetX het volgende:
Kokcu mokerslecht tot nu toe. @:onlogisch
Niet zo negatief aubquote:
Zeg ook niet dat het realistisch isquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hem
Talent heeft ie wel, snap niet dat er ondertussen niet wat inhoud en continuïteit ingeramd/ongetraind kan worden.quote:Wålemark is gewoon niet zo’n goede voetballer
Mogelijk is het zo matig, omdat ze voorstaan. "We winnen toch wel" houdingquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is wel erg matig inderdaad vandaag.
Gelukkig staan we al voor
Vorig seizoen juist best vaak volgens mij.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Scoren we maar eens uit een corner, gebeurt echt veel te weinig.
Bewaar maar voor zondag.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Scoren we maar eens uit een corner, gebeurt echt veel te weinig.
Hele team is wat traag van spel vandaag...quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het Ramadan of zo? Wat speelt Orrie kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |