Bijna al betere cijfers dan de man van 100 miljoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 goals 4 assists niet eens zo slecht halverwege
Hij was erg sterk tegen next level debiel Sanchez!quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
al zijn alle buitenspelers gewoon kudt, alleen Paixao is enigszins in vorm maar die was toch ook niet ongrijpbaar ofzo de afgelopen potjes
Daar zeg je wat. Het was tegen Sanchez. Is dat een voetballer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij was erg sterk tegen next level debiel Sanchez!
Ongrijpbaar hoeft ook niet natuurlijk. Regelmatig op de goeie plek staan en een goed schot en je bent al een heel eind. Hij komt steeds vaker z'n man voorbij, zowel binnendoor als buitenomquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef aTypisch het volgende:
al zijn alle buitenspelers gewoon kudt, alleen Paixao is enigszins in vorm maar die was toch ook niet ongrijpbaar ofzo de afgelopen potjes
Als je Nelson kunt halen moet je dat altijd doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
Walemark verhuren en Boadu of Nelson halen zie ik nog steeds wel zitten eigenlijk
ANNOUNCE
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hemquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je Nelson kunt halen moet je dat altijd doen.
Die Walemark, daar snap ik echt helemaal niets van. Alsjeblieft verhuur die kerel gewoon, hij zit nou ook alleen maar te verpieteren.
Voetballen kan ie echt wel, hij mist nu alleen nog de duelkracht. Hij doet me echt aan Larsson denkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nelson is geblesseerd en bovendien zijn ze bij Arsenal tevreden over hem
Wålemark is gewoon niet zo’n goede voetballer
tegen dat niveau speel je in nederland gelukkig best veelquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
Goals tegen GAE, Vitesse, NEC; dat is toch wel een beetje het niveau van Dilrosun.
Of in de conference leaguequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tegen dat niveau speel je in nederland gelukkig best veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |