RATquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]Zou Guus Til al spijt hebben van zijn keuze?
Feyenoord wilde vooral zelf niet doorpakken voor hem toch, ging voor andere spelers en toen kwam PSV. Maar types van het simpele aard zoals Jorientje hierboven zien dat blijkbaar anders.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]Zou Guus Til al spijt hebben van zijn keuze?
Oh weet ik niet meer. Ik dacht dat Feyenoord al rond was en toen PSV ineens om de hoek kwam.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord wilde vooral zelf niet doorpakken voor hem toch, ging voor andere spelers en toen kwam PSV. Maar types van het simpele aard zoals Jorientje hierboven zien dat blijkbaar anders.
Dat gehaat op Guus
Onder Slot is het eigenlijk helemaal niet typisch Feyenoord. Zeker wedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje worden bijna altijd gewonnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat we niet uitglijden tegen NEC. Het zou weer zo typisch Feyenoord zijn. Extra zuur dat je Ajax niet versloeg het weekend nu PSV ook weer onderuit gaat.
Dat blok wordt wel erg pittig inderdaadquote:Met een loodzwaar programma voor de boeg weet je over een maand waar je staat.
Twente uit
PSV thuis
Heerenveen uit
AZ thuis
Het zal mij benieuwen. Eigenlijk zijn hier alleen de 3 punten tegen PSV een zekerheidje.
quote:https://www.ad.nl/nederla(...)huis-heeft~a5f5924c/
Waarom zou Feyenoord milljoenen neerleggen voor Ramiz Zerrouki als het Mats Wieffer al in huis heeft?
Het lijkt erop dat Feyenoord de vervanger van Fredrik Aursnes al die tijd al in huis had. Mats Wieffer (23) imponeert in de Kuip en maakt de vergeefse pogingen om Ramiz Zerrouki los te weken bij FC Twente veel draaglijker. Zeker als hij zijn ontwikkeling vanavond tegen NEC bevestigt.
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh weet ik niet meer. Ik dacht dat Feyenoord al rond was en toen PSV ineens om de hoek kwam.
Gehaat is overdreven ja, maar ik vind het altijd wel grappig als zo’n keuze niet helemaal lekker uitpakt.
Dat sluit niet uit wat ik zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.
Hij had voor de WK break een hele goeie fase, je moet toegeven dat het er nu weer wat minder uit komtquote:
Een kleine vormdip.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had voor de WK break een hele goeie fase, je moet toegeven dat het er nu weer wat minder uit komt
Waar komt dit nou ineens vandaan, dit was totaal geen gedram, ik wilde het aan je toelichten omdat je de situatie vergeten leek te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit wat ik zeg.
Jeetje wat doen jullie moeilijk om iets wat gewoon grappig is, een keuze die niet helemaal zo uitgepakt is als gehoopt.
De AI bot is een leukere gesprekspartner dan dit gedram.
Oh oke.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar komt dit nou ineens vandaan, dit was totaal geen gedram, ik wilde het aan je toelichten omdat je de situatie vergeten leek te zijn.
Je vat dit totaal verkeerd op en reageert enorm overdreven.
Zou geen 10 mil voor Szymanski betalenquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wilde huren, PSV wilde kopen, en Til wilde niet meer onder contract staan in Rusland. Logisch verhaal.
Feyenoord schakelde redelijk snel over naar Szymanski dus echt een gemis was het niet (alhoewel ik hem eigenlijk een beetje vind tegenvallen).
Het laatste wat ik hoorde was dat Sandler wéér geblesseerd was, heel sneu voor hem. Hij doet het dus weer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:55 schreef fetX het volgende:
Taai ploegje hoor, dat NEC. Gaat geen makkie worden. Prima centrum met Marquez en Sandler ook.
Ligt er aan wat er van de zomer gebeurd. Als Kokcu voor 3 keer dat bedrag weggaat, vind ik het wel te verantwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou geen 10 mil voor Szymanski betalen
zou walemark wel op zo'n niveau willen zien jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Haringkop het volgende:
Walemark en Arzakan ruilen, maakt je ook al sterker.
Resultaat is dan denk ik dat we over een halfjaar roepen dat Walemark zn kans in Feyenoord moet krijgen en dat Azarkan een net niet speler is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Haringkop het volgende:
Walemark en Arzakan ruilen, maakt je ook al sterker.
In dat uurtje premier league dat Nelson dit seizoen speelde maakte hij 2 goals en gaf een assist. Doen er niet veel na.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Caland het volgende:
Walemark verhuren en Boadu of Nelson halen zie ik nog steeds wel zitten eigenlijk
ANNOUNCE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |